inStyle
Legacy Member
Aangezien ik juist mijn sc2 terug heb, en ik terug graag zou willen opnieuw beginnen maar een beetje deftig worden nu, zoek ik voor mensen dat nog redelijk nieuw zijn, mensen dat niet al te goed zijn voor wat relaxed tegen te kunnen spelen en tesamen beter te kunnen worden, en ook een lijst maken voor mensen om tegenstanders te zoeken aangezien dat in de ladders er alleen maar gecheesed word
mijn sc2 account: Naam: Empathy
Code: 911
Spelers:
[naam.code]
// Empathy.911

mijn sc2 account: Naam: Empathy
Code: 911
Spelers:
[naam.code]
// Empathy.911