Archief - [SCNL] Enchanter needs!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CroNoS-SOY

Legacy Member
Nog nodig:

rainbow facet fire dmg
+3 fireskills helmpje (andere stats minder belangrijk)

en als belangrijkste:

2 socketed +3enchant NORMAL (grijs/wit wapen dus, geen magical) staff

Kheb 2*um, mal, en nog wat uniques :)
Misschien andere mensen van SOY ook nog offers, tgaat over de clan-enchanter.

Ben_Dover

Legacy Member
kip, vnvnd of int weekend ga'k nog is men acc's checken en kga zien wa'k nog heb dat je kan offeren, sow have a little patience :p (mor ik weet wel al zeker da'k nix van de stuff hebt da ge hier nodig hebt ;) )

Smashy

Legacy Member
kippeh toch ;)
ge zijt beter af me +3 eschuta & lidless ze :p

enige non unique items op enchantress zijn +3 fireskills circlet & +3 fireskills amu, rest = best unique :) (heb zitte teste op single player :p)

Rider

Legacy Member
Dahmer zei:
kippeh toch ;)
ge zijt beter af me +3 eschuta & lidless ze :p

enige non unique items op enchantress zijn +3 fireskills circlet & +3 fireskills amu, rest = best unique :) (heb zitte teste op single player :p)

bent ge ni beter met rising sun ammu?

Archangel_wes

Legacy Member
spliffrider zei:
bent ge ni beter met rising sun ammu?
Why the hell?
Da's ma +2 fire skills zu :)

En idd gelijk dahmerke zegt .. ma alhoewel ... 1 lvl van enchant maakt best wel veel uit zulle
dus met leaf:
+ 6 enchant, + 6 warmth (+6 fire mast met heel veel geluk :) )
Met eshuta's:
- +5 all maar wel 10-20% fire dmg bij

Moet ge zelf es testen wa best is eh ... kgeloof da'k nog wel ne eshuta's heb op scnl ;)
(ps. ge hebt mn storm toch bijgehouden toen op ladder eh? :D )

XRH_RealWarrior

Legacy Member
Archangel_wes zei:
Why the hell?
Da's ma +2 fire skills zu :)

En idd gelijk dahmerke zegt .. ma alhoewel ... 1 lvl van enchant maakt best wel veel uit zulle
dus met leaf:
+ 6 enchant, + 6 warmth (+6 fire mast met heel veel geluk :) )
Met eshuta's:
- +5 all maar wel 10-20% fire dmg bij

Moet ge zelf es testen wa best is eh ... kgeloof da'k nog wel ne eshuta's heb op scnl ;)
(ps. ge hebt mn storm toch bijgehouden toen op ladder eh? :D )
hoe komt gij aan +5 me eschutas?
+3 eschutas, +1 lidless = +4 toch maar? :unsure:

bombombom

Legacy Member
beste is :
fire circlet me +3 to fire 'fire rainbow'
eschutas 'fire rainbow'
lidless 'fire rainbow'
amu me +3 to fire
magefists
arachnid
silkweaves//andere
2*sojs
arkaines +2 'fire rainbow' //coh//enigma

CroNoS-SOY

Legacy Member
bombombom zei:
beste is :
fire circlet me +3 to fire 'fire rainbow'
eschutas 'fire rainbow'
lidless 'fire rainbow'
amu me +3 to fire
magefists
arachnid
silkweaves//andere
2*sojs
arkaines +2 'fire rainbow' //coh//enigma

...zei het bloempje dat vorige week naar Sorcies verwees als ''da manneke dat met vuurballen smijt?''
:)

Dat wordt gear, alleen pak ik ormus robe +3 enchant met fire facet

Smashy

Legacy Member
CroNoS-SOY zei:
...zei het bloempje dat vorige week naar Sorcies verwees als ''da manneke dat met vuurballen smijt?''
:)

Dat wordt gear, alleen pak ik ormus robe +3 enchant met fire facet
+3 enchant ormus is ook beter dan arc :)

hoogste lvl enchant da ge kunt hale + hoogste dmg/tijd da et duurt is et volgende :

lvl52 (battle commands)
1368 second duration
5043-5801 fire dmg

equip :
+3 fire skills +3 enchant +3 fire mastery (2*+5% fire facet) (ni zeker of dees mogelijk is :p anders eschuta beter)
+3 fire skills circlet (2*+5% fire facet)
+3 enchant 15% fire dmg (+5% fire facet)
+3 fire skills amu
lidless
sojs
arach
mages
cta op switch

king_wlv

Legacy Member
kunde alle lvl's enchante? zoja wil er iemand ooit is lvl 9 duel met enchantress erbij? :p

Smashy

Legacy Member
king_wlv zei:
kunde alle lvl's enchante? zoja wil er iemand ooit is lvl 9 duel met enchantress erbij? :p
als ge ni alle lvls kunt enchante......wa is et nut dan van zo'n enchantress me alleen ma hoge skills? & nix van andere equip om zelf dmg te doen? :p

CroNoS-SOY

Legacy Member
Bwa, naast gebrek aan resists kan ik mn mannetje wel staan hoor. Met max orb lukt het vrij goed :)

Alternatief om orb te nemen misschien, maar werkt heus wel!

king_wlv

Legacy Member
ROFL iemand zin in boxmatch???
mijn pala wil wel (no weapon dan eh :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan