Archief - [SCL] O 55 Pgems

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pntzi .

Legacy Member
ahoi,

kzit hier me wa teveel perfect gems en da pakt allemaal plaats op men mules etc, dus mss da er iemand da wel wilt ^^

Summum

Legacy Member
Er was mij aangeraden om pas zon toppic te openen vanaf ek rond de 100 zat maar als we ze samen leggen dan zijn we daar wel :D

Maar dan den offer delen ga ambetant worde :P

Summum

Legacy Member
Hehe, dees ga ambetant worden als ge gen namen zegt ;-).

Mijn needjes zijn klein, ik need mid level stuf voor zowel nen skellie-mancer (L50 ong) als voor nen opbouwende meteo/blizz sorc (L77 of iets)

Maar ik zou zegge, ik gaan sebiet ze noggis eerst tellen zoda we een juster beeld hebben..

En nu pntzi zen needs nog...


** edit: voor mij gaat het dus over een 45-tal Pgems ongeveer waaronder 11 Prubys. Plus natuurlijk de gewone runes en nog nen hoop chippies maar die rekenen we nu maar ni mee

bloodhunter_wlv

Legacy Member
any specific needs voor sorc?? storm.,occu,...die dinge?

Summum

Legacy Member
Voor die sorc hebbek momenteel Leaf (dus occu zou handig zijn om dien weg te krijgen) nen stealth armor en nen Lore helm.
Voor de rest nog wa rares maar geen verdere unieks op da char.

Dus alles wa da zou kunnen verbeteren word natuurlijk geacepteerd ;-)

(enne, storm ?? is da ni overdreve ?? Of is de waarde daarvan nu in 1.10 zo hard gezakt? Als ge da wilt geven dan hebbek liever nen shako :p :p)

Summum

Legacy Member
W00T

thank ya very much (en de schuld wordt terugbetaald ;-))



PS: Voor uwen bedrog ;-) leest den toppic hierboven noggis na ;-)
En toch zorg ik ervoor ;-) greets

effie

Legacy Member
als er nog mensen zijn die Pgems nodig hebbe kheb er ergens nog 40 zitten dusja offer maar :applause:

phatjah

Legacy Member
gasten...ik denk da een UM rune atm rond de 50 Pgems hangt..dusjah, wacht nie tot ge der 100 hebt ;p

bloodhunter_wlv

Legacy Member
mja ik heb voor offer

occu
storm
titans 196%
wt 40%


zie ma oeveel ge er offert(das tege iedereen da P gems heeft :p)

Summum

Legacy Member
ik geef nen storm voor die occu en dien WT :D


Mijn beurt om te overpaye zekers :p

Edit: voor de outsiders: het is pas echt grappig als ge weet van waar ik dien storm heb :D

bloodhunter_wlv

Legacy Member
lol occu=storm
mss is occu wel iets meer

en wt hebbek wegedaan voor um

storm=MAX pul

Summum

Legacy Member
hehe, ok mijn fout, ik weet nog da ik vroeger occus zonder prob gratis kreeg en da storm gelijk was aan wt's, daarom

damn, nog nen hoop bij te leren, ok dan, occu voor storm en klein adje.. (laten we zeggen, 10 Pgems aangezien da u favo is voor de moment, geeft me nog een paar dage en dan zallek da wel hebbe zekers ? Of nog andere kleine needjes ?)

bloodhunter_wlv

Legacy Member
srry heb occu weggeve aan maateke (gehawk) :)
hij had die nodig:p

srry...mss hebbek nog erges ene steke ma peiset ni:)

Summum

Legacy Member
no prob

ik zen u al meer dan dankbaar door onzen vorige handel ..

ik zal vanaf ik tijd heb is zelf een toppicske starte om der ene te vinde..


Edit: Kzen weer goe bezig.. alsek tijd heb om dees te type dan hebbek toch ok tijd om een toppic te starte zekers... soit, going to bed..

effie

Legacy Member
een vraagje---> hoeveel gems is een zaka waard :woohoo:
wank kheb geen meer :cry: en nu is men pala zielig( :crazy: )

Draego

Legacy Member
effie zei:
een vraagje---> hoeveel gems is een zaka waard :woohoo:
wank kheb geen meer :cry: en nu is men pala zielig( :crazy: )

Hangt af van het percent, ma denk wel veel ze :x heel veel ~~ Der bestaan ook nog andere dingen dan p gems trouwens :p

effie

Legacy Member
ik heb iemand die er 80 voor vraagt maar andere mensen zitte te zage dat die kerel flipt^^ :lol:

en wat die andere dingen betreft, men runes trekken op geen knop en de rest is ook al nie bepaald superbe^^

CroNoS-SOY

Legacy Member
Effie, in je sig staat een vreselijke fout :' (

Sanity of mind, is Just a dream

yust? *teleurgesteld*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan