ben begonne met terran maar kweeni of ik daar wel ga mee blijven spelen.. zerg ga ik sowieso ni spele omdat die denk ik toch het moeilijkst zijn voor beginnende spelers.. dus protos of terran
EDIT:Blijkbaar hebt ge eerst 50 practice ranked games, tot nu toe één verloren en twee gewonnen maar ik ga die skippen denkik.
Topic mag trouwens gesloten worden, probleem is opgelost
