Zorrotwee
Legacy Member
Toen ik nog op kot zat en de internet limiet meer dan eens werd overschreden hield ik mij bezig met de SC2 editor. Ik ben er echter nooit in geslaagd om map te maken die speelbaar was.
Zijn er nog mensen die al eens een poging hebben gedaan om een map te maken? Hoe is dat afgelopen?
Zijn er nog mensen die al eens een poging hebben gedaan om een map te maken? Hoe is dat afgelopen?
.