Tr!ckY*
Legacy Member
Destroyer zei:em is nu aan de zee, tkot is hier voor mij alleen dus stfu of moet ik u kloten![]()
show what you've got

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Destroyer zei:em is nu aan de zee, tkot is hier voor mij alleen dus stfu of moet ik u kloten![]()

show me what ur workin whitTr!ckY* zei:show what you've got![]()
#GerteKeuH# zei:hey viperniemand zal je ooit vergeten.. !

duh da we em kennen[BAT] Hydra zei:ViPeR is de leet0r die je op dit filmpje kan bekijken: www.bat-clan.be
ot: Mechelen: ikke en .... (niemand :'( )


RaDa zei:idd, er zijn al de volle 19 mensen ingeschreven !!!!
der heeft zelfs al 1 iemand betaald man !!

RaDa zei:ik was wel degelijk onder de indruk ze
![]()
rada toch :applause: :applause: