vincent0211
Legacy Member
Dus ja euhm
De =SA= clan zoekt dus achter members
We beschikken al over een server van Teamspeak dus daar kan je gebruik van maken , en binnenkort kan je ook nog gebruik maken van onze Battlefield Vietnam server
daarom zoeken we nieuwe members
je kan eerst even de clansfeer gratis opsnuiven met een TRIAL van 1 of 2 weken , daarna wordt je gerecruit en testen we even je skills , als de clan je aanstaat en je bereidt bent om te betalen , kan je onze nieuwe member zijn
om extra info of meer te weten over de prijzen
e-mail me or add me to your msn
[email protected]
De =SA= clan zoekt dus achter members
We beschikken al over een server van Teamspeak dus daar kan je gebruik van maken , en binnenkort kan je ook nog gebruik maken van onze Battlefield Vietnam server
daarom zoeken we nieuwe members
je kan eerst even de clansfeer gratis opsnuiven met een TRIAL van 1 of 2 weken , daarna wordt je gerecruit en testen we even je skills , als de clan je aanstaat en je bereidt bent om te betalen , kan je onze nieuwe member zijn
om extra info of meer te weten over de prijzen
e-mail me or add me to your msn
[email protected]
