Archief - Rusty Hearts: Action/cell-shaded/gothic ORPG

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PureFun

Legacy Member
forums

91c45d8cd7a5384fabc08f7c852946bf1311734698.jpg


‪Rusty Hearts: Official Gameplay Trailer‬‏ - YouTube

Gameplay vergelijkbaar met infinity online en divine souls.

CB start vandaag, tijdstip onbekend. Client is 1,8GB. CB is relatief 'open', er zijn veel sites met keys te vinden via google.

Rusty Hearts - Free Multiplayer Hack 'n' Slash

Shrimpy

Legacy Member
Ziet er nog wel tof uit, maar wordt dat niet saai na een tijdje?

Ikaruga

Legacy Member
thangt ervan af hoeveel keer ze u dezelfde dungeon laten doen, en hoe veel onderlinge dungeons met elkaar varieren

PureFun

Legacy Member
CB is begonnen, eerste indruk is positief alhoewel er een stamina systeem is. De claw class gespeeld tot lvl 5 maar de skills van de sword/scythe class zien er interessanter uit.

tim

Legacy Member
Ik kan niet eens de 1ste dungeon beginnen, enter dungeon knop is bugged. Beta ftw :D

InnerChild

Legacy Member
Ikaruga zei:
na dragon nest te spelen, valt dit een beetje tegen

Ik dacht dat dragon nest niet open was voor europa? Ik heb een poging gedaan om te spelen maar kon telkens geen verbinding maken.

Ikaruga

Legacy Member
dragon nest SEA is open voor europa. Maar is momenteel offline tot midden augustus. Zolang je een minimale lag van rond de 120 ms kan verdragen is dat perfect speelbaar.

PureFun

Legacy Member
120 naar SEA is wel heel optimaal. SEA versies probeer ik meestal te vermijden daar de community meestal slechter is dan us/eu maar aangezien nexon nog steeds geen eu versie van vindictus heeft uitgebracht zal het nog langer duren voor er een nexon eu DN is.

Zolang vindictus eu er niet is en ook DFO eu ontbreekt is RH een aangenaam tussendoortje.

Ikaruga

Legacy Member
vindictus EU lijkt een sprookske, nexon EU is gewoon een rotbedrijf. Ze hadden dat vorig jaar al aangekondigd.

Maar dragon nest, die lag is absoluut zo erg niet. Kweetniet of ge de CBT gespeeld hebt, ik wel, valt heel goed mee.

PureFun

Legacy Member
Toevallig is nexon eu vindictus' site net deze week ge-update, VINDICTUS TEASER SITE Slechte indruk, Evie de 3de class ontbreekt wat betekent dat we de patch updates even traag als de us versie krijgen, vermoedelijk zullen tokens (stamina) er toch ook nog inzitten.

On topic, lvl 15 Angela, nog steeds interessant maar hou het hier bij aangezien er een wipe komt. Inventory space was wel een groot probleem, storage chest met maar 6 gratis slots en vermoedelijk $ voor de 90% resterende slots.

kil911ler

Legacy Member
Kleine bump.

Net gezien dat deze titel Free To Play staat op Steam. Ben hem nu aan het binnen halen om es te testen dan.

Nog anderen die dit doen of van plan zijn?

LifeAspect

Legacy Member
ik was het van plan om te downloaden maar ik heb gehoord dat de controls zuigen....laat me iets weten kil :P

LifeAspect

Legacy Member
wel gelezen dat je controls kunt remappen (lijkt me logisch maar toch...)

aan het installen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan