Lucian
Legacy Member
k kben dus es opnieuw met generals begonne, nie zh moet k nog es gaan halen..
vroeger paar keer gespeeld voor de fun
ma nu, rushen lukt me dus noooooit, tegen de pc (kspeel atm singleplayer), als ik int begin tanks maak en troepen etc, dan ben k dood tege dat ik iets heb waarmee ik wat schade kan doen, en als ik defense zet, jah dan ist het niet meer rushen he
hoe doen jullie een rush als iemand het es wilt uitleggen plz
vroeger paar keer gespeeld voor de fun
ma nu, rushen lukt me dus noooooit, tegen de pc (kspeel atm singleplayer), als ik int begin tanks maak en troepen etc, dan ben k dood tege dat ik iets heb waarmee ik wat schade kan doen, en als ik defense zet, jah dan ist het niet meer rushen he

hoe doen jullie een rush als iemand het es wilt uitleggen plz


.
.