brammeke1993
Legacy Member
hey mensen,
ik speel al jaren dit spel genaamd runescape.
nu sinds een maand of 2 ben ik weer meer aan het gamen, onderandere omdat ik een werkongeval heb gehad, ik heb namelijk een houte constructie op mn rug gekregen
nu had ik de vraag of mischien een van jullie dit spel ooit heeft gespeelt, en nog wat spullen had voor mij... als je nog wat spulletjes hebt op je oude account waar je niet meer op speelt dan zou ik dat graag aannemen je kan me contacteren op [email protected]
merciekes
ik speel al jaren dit spel genaamd runescape.
nu sinds een maand of 2 ben ik weer meer aan het gamen, onderandere omdat ik een werkongeval heb gehad, ik heb namelijk een houte constructie op mn rug gekregen

nu had ik de vraag of mischien een van jullie dit spel ooit heeft gespeelt, en nog wat spullen had voor mij... als je nog wat spulletjes hebt op je oude account waar je niet meer op speelt dan zou ik dat graag aannemen je kan me contacteren op [email protected]
merciekes


