Archief - Rome:TW---> gone gold

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dayofdead

Legacy Member
Activision maintains operations in the U.S., Canada, the United Kingdom, France, Germany, Italy, Japan, Australia, Scandinavia and the Netherlands. More information about Activision and its products can be found on the company's World Wide Web site, which is located at www.activision.com.


The netherlands staan er idd bij :)

Daikatana

Legacy Member
jongtje, dow sux, is superrepetitief jong, tis zoals elk ander strategygame
kvondet maar saai ze, beetje debiel spel

Daikatana

Legacy Member
Daikatana zei:
jongtje, dow sux, is superrepetitief jong, tis zoals elk ander strategygame
kvondet maar saai ze, beetje debiel spel

edit: ROME TOTAL WAR UNTIL WE DIE!!!

xReAVeRx

Legacy Member
ok dat vind jij misschien, maar het is zeker geen debiel spel

Daikatana

Legacy Member
srr voor et debiel spel idd:p
maarja kan er nie echt bij da da super is mss ist omda den demo op niets trok, khoop dat ecthe spel beter is, weet et mij te zeggen, dak weet ofdak et moe kopen of nie

Wimolus

Legacy Member
Daikatana zei:
jongtje, rtw sux, is superrepetitief jong, tis zoals elk ander totalwargame
kvondet maar saai ze, beetje debiel spel


Ge hebt 100percent gelijk :niceone:

Nostradamus2000

Legacy Member
vond de demo te simpel hoop da het echt veel moeilijker is

xReAVeRx

Legacy Member
mja van rtw tonen ze maar een facet in de demo en het heeft me niet echt overtuigd, dawn of war daarintegen wel.

[BGT]IceCube

Legacy Member
Die Dow skirmishes kan je zo moeilijk zetten als je wilt, de campaign mag wel wat moeilijker.

ik had eigenlijk ook liever Dow gold zien gaan.

En over repetitief wil ik niets horen. Wat is Doom 3 ? knallen. wat is Cod? knallen. Generals ? base builden, units zenden. Warcraft III ? base builden, units zenden.

Wat je zegt over Dow kan gemakkelijk tegen u worden gebruikt. Is het vechten in R:W niet altijd hetzelfde? Kom niet af dat elk leger verschillende units bevat want dat is bij Dow ook. En het diplomatieke gedeelte als dat niet altijd hetzelfde is als klik op vakje van gebouwtje dat je in provincie wil, welke units je wil trainen en eventueel een assasin zenden dat is het.

Bijna alle games kun je dan repetitief noemen maar het zit em erin om het spel interessant te houden ook al is het in feite hetzelfde.

isucksOhaRd

Legacy Member
Daikatana zei:
srr voor et debiel spel idd:p
maarja kan er nie echt bij da da super is mss ist omda den demo op niets trok, khoop dat ecthe spel beter is, weet et mij te zeggen, dak weet ofdak et moe kopen of nie

--rant mode--
Eerlijk gezegd, vond ik dat RTW maar op niks trok. Tis nogmaals etzelfde als de rest vd TW-games wat nu wel beetje te repetitief is, blabla alsof we dat nog niet gezien hebben. Manman, al die units zijn oersaai en ze trekken allemaal op elkaar met amper enig verschil allez allez jongens zeg!
Ik koop het me enkel omdat er Total War naast die Rome staat, maar daar blijft het ook bij.
--end rant mode--
(deze post was gewoon maar antw op je afbraak van DoW hoor, dus neem et ni verkeerd op plz -_-)

DoW is trouwens al gold gegaan ook (20-21 sept in winkels, net na m'n reisje :) ). Kversta trouwens nie wa er repetitief aan DoW, want da brengt nieuwe gameplay-mechanics en het zijn 4 verschillende rassen die totaal anders te werk gaan met geheel andere units (zoals wc3). Plus het brengt enorm snelle, sfeervolle & vooral VEEL mooiere actie dan RTW...

PS: die campagne kan je ook op hard zetten é, da gaat niet in de demo gewoon. En de 2 laatste moeilijkheden in skirmish zijn ook unabled in de demo.

xReAVeRx

Legacy Member
kweet nie ma tis wel van relic (homeworld 1 en 2) en dat zijn ook geen makkelijke spellen

Chizm

Legacy Member
eindelijk eindelijk eindelijk eindelijk, ik begin hier te :doh: en te :woohoo:
hier heb ik dus meer as e jaar op gewacht!
o mensen toch na zo'n kut schooldag zo'n nieuws lezen, da maakt je dag goed!!
volgende week dus kopen
btw: den 22ste, geld da ook voor europa? weet er iemand ne precieze release voor belgie? lemme know

[BGT]IceCube

Legacy Member
In mijn lokale Gamemania (Turnhout) ligt dat er 24 september.

Dayofdead

Legacy Member
Persoonlijk vind ik spelle zoals WC3 enorm saai, gewoon het gedacht al dat een oorlog moet worden uitgevochten tussen 20 man. Mja, iederer zijn gedacht zeker
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan