Archief - rome total war

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sniperhead

Legacy Member
zou ik rome total war kunnen draaien
amd athlon xp 1700+ 1.5 ghz
768 mb ram
mx 440 64 mb(weet het crap)
plz help ik kijk echt uit naar dit game

sniperhead

Legacy Member
zeker
ze zijden als je c en c genrals kon draaien dat je rtw kon draaien en ik kon c en c genrals draaien

Nostradamus2000

Legacy Member
tussen zeggen en daadwerkelijk kunne is vaak een wereld van verschil in de games wereld. en een gouden raad porbeerd eerst den demo als ge zeker wild zen

Mee

Legacy Member
Ik hoop da ik da spel op mijnen pc (zie sig) ga kunnen spelen. En nie op low details he ;) , minstens op medium (ik draai generals op het hoogste, 1024*768 zonder het minste haperingske).

EA lover

Legacy Member
Zou het te doen zijn met dit systeem : P4 2.41 GHZ, 768DDR Ram en een MSI RX 9800PRO??

slijpschijf

Legacy Member
EA lover zei:
Zou het te doen zijn met dit systeem : P4 2.41 GHZ, 768DDR Ram en een MSI RX 9800PRO??


neen, ik zou dringend upgraden :unsure: :unsure: :ironic: :ironic:

Dradze

Legacy Member
Volgens de makers zou een PIII 1GHZ 128DDR en een kaart met 32DRAM volstaan. En als je C&C Generals kan spelen zou je het kunnen spelen. Laten we hope dat het werkelijk waar is en geen verkooptruk.

slegie

Legacy Member
volgens een game boekje zal het een machtig spel worden vergelijkbaar met de battle scenes uit lotr.de release date in belgië is 24 september (althans bij game mania)
het enige nadeel aan het spel zijn de hoge systeem vereisten.
en men moet dus waarschijnlijk(ik zeg waarschijnlijk want het ene boekje zegt dit en het andere dat dus het is afwachten totdat het uitkomt om zeker te zijn)
een processor hebben van minimum 2,8 Ghz en geheugen van 512DDR RAM en een 9700 PRO RADEON beeldkaart of zoiets hebben alsook heel wat vrij ruimte op je harde schijf.
maar nogmaals dit is een van de zovele systeem vereisten die je over rome:total war krijgt ik zou zeggen wacht gewoon nog een maandje en kijk dan zelf in de winkel om te weten of je je pc moet upgraden of gewoon een nieuwe pc haalt zoals ik :-)

sermic

Legacy Member
ik heb maar 1.7 ghz en 128 mb kaart zou da genoeg zijn ik kan wel c c generals draaien

Kermit

Legacy Member
ik heb n p2.0gh met geforce 4 mx 460

demo draait op de standaardinstellingen vrij goed, alleen int begin van de battle even n schokkend beeld gehad

warhammer123

Legacy Member
man man man als ik rtw nie kan draai dan word ik ff gek ik kijk al 2 jaar uit naar da spel ik kon de demo draaien op meduim graphics maar bij de battle in het begin bij de aankomst van de romeinen had ik toch een heel klein beetje lag als da spel nie zal kunnen draaien dan koop ik een nieuwe ik zal en moet da spel spelen ben al verslaafd aan de demo :crazy: erg he ik heb ze nu al 15 keer uitgespeeld op alle niveau's ik vond toch da very hard nie zo moeilijk was pure tyming

Dayofdead

Legacy Member
Je gaat veel lag hebben bij de gevechten. Dat zal enorm nipt zijn

D3C0Y

Legacy Member
ik heb een 1500+ en ik ondervind niks van lagg - pros op 1024*768 , AAx4 + alle detail dingen ( schaduw, stof, reflecties,...) aan

pr!tcorr3ctor

Legacy Member
sermic zei:
is geforce2 1.7ghz 256 ram genoeg voor low detail
die geforce is te laag voor de rest zit toch vrij goe alleen uwe 1.7ghz mag wel hoger met 256mb ram kunde alles op low spelen

THeOrKz

Legacy Member
slegie zei:
volgens een game boekje zal het een machtig spel worden vergelijkbaar met de battle scenes uit lotr.de release date in belgië is 24 september (althans bij game mania)
het enige nadeel aan het spel zijn de hoge systeem vereisten.
en men moet dus waarschijnlijk(ik zeg waarschijnlijk want het ene boekje zegt dit en het andere dat dus het is afwachten totdat het uitkomt om zeker te zijn)
een processor hebben van minimum 2,8 Ghz en geheugen van 512DDR RAM en een 9700 PRO RADEON beeldkaart of zoiets hebben alsook heel wat vrij ruimte op je harde schijf.
maar nogmaals dit is een van de zovele systeem vereisten die je over rome:total war krijgt ik zou zeggen wacht gewoon nog een maandje en kijk dan zelf in de winkel om te weten of je je pc moet upgraden of gewoon een nieuwe pc haalt zoals ik :-)

nooo waay!!! onmoglijk!!! het boekje dat da heefd gezegd kan evengoed een rechtzaak aan zen been hebben!!!

in principe zou het dus gaan met een 1 ghz cpu, 32 beeld kaart en 256 ram, nu zou ik het wel wa ruwer opnemen, aangezien het mss wel zal gaan, maar je moet je afvragen welke magnitude van battles, welke instellingen, gaat het dus nog de moeite waard zijn met deze specs?

"gaan" als in " het gaat werken" kan erg verkeerd begrepen worden, pas dus maar goed op

ahja, als je mods voor de demo wilt, dus als ge bv als de romijnen in trebia wilt spelen, of gewoon nieuwe gevechten wilt doen op dezelfde maps, ga dan es naar www.totalwarcenter.com

ull love it

Red_Dog

Legacy Member
THeOrKz zei:
nooo waay!!! onmoglijk!!! het boekje dat da heefd gezegd kan evengoed een rechtzaak aan zen been hebben!!!

in principe zou het dus gaan met een 1 ghz cpu, 32 beeld kaart en 256 ram, nu zou ik het wel wa ruwer opnemen, aangezien het mss wel zal gaan, maar je moet je afvragen welke magnitude van battles, welke instellingen, gaat het dus nog de moeite waard zijn met deze specs?

"gaan" als in " het gaat werken" kan erg verkeerd begrepen worden, pas dus maar goed op

ahja, als je mods voor de demo wilt, dus als ge bv als de romijnen in trebia wilt spelen, of gewoon nieuwe gevechten wilt doen op dezelfde maps, ga dan es naar www.totalwarcenter.com

ull love it

Kerel, wa zit gij nu te zeggen over rechtzaak :ironic:
Gamespy heeft het ook al mogen previewen hoor, full mogen spelen enzo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan