Archief - Richard burns prob

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

flippos

Legacy Member
Hey ik heb het spel. Maar nu zit ik met een probleem. Als ik die rallyschool volg kan ik de eerste level met zekerheid doen maar bij de rest heb ik een kans dat het uitvalt. Nu was ik aan het zoeken indie map van Richard burns en nu vielmij een bestand op. Crashdump.TXT dus ik kijken wat er in staat. Dit exceptionhandler called( MAFIA_2004 09 05-12 12 23.dmp )!! Maar nu is de vraag aan wat kanhet liggen

Baller

Legacy Member
LOL, ben je er zeker van dat je het gekocht hebt of heb je het gedownload!

SideShow

Legacy Member
flippos zei:
Hey ik heb het spel. Maar nu zit ik met een probleem. Als ik die rallyschool volg kan ik de eerste level met zekerheid doen maar bij de rest heb ik een kans dat het uitvalt. Nu was ik aan het zoeken indie map van Richard burns en nu vielmij een bestand op. Crashdump.TXT dus ik kijken wat er in staat. Dit exceptionhandler called( MAFIA_2004 09 05-12 12 23.dmp )!! Maar nu is de vraag aan wat kanhet liggen
kheb het zelfde prob

ook het geluid is soms in echo ofzo

flippos

Legacy Member
ja ik heb het niemeer en die mafia is onze pc zijne naam gewoon klein broerke wou da hebben en tja gewoon da bestand verwijderen

tijgerke

Legacy Member
zit ook met dat probleem, iemand al een oplossing kunnen vinden?

FoRCe

Legacy Member
ik denk dat het te maken heeft met ati kaarten, ppl met nen geforce hebben dit probleem niet :(

Viperius

Legacy Member
FoRCe zei:
ik denk dat het te maken heeft met ati kaarten, ppl met nen geforce hebben dit probleem niet :(
Ik heb een ATI kaart (9700Pro), en heb ook geen probs. 'K gebruik de 4.8 drivers.

integra

Legacy Member
Viperius zei:
Ik heb een ATI kaart (9700Pro), en heb ook geen probs. 'K gebruik de 4.8 drivers.
Ik heb de 9800 Pro. ook 4.8 drivers en ook geen problemen. :)

Jamespels

Legacy Member
Bij mijn PC (Amd 64 3200+, GF 6800 GT, 1 GB APACER), blijft het spel soms hangen, en duurt het een paar minuten eer ik terug in mijn windows raak, snap het niet. Dit zowel in de rallyschool als in de andere rally.
Ik maak gebruik van de laatste drivers.

HEEL vervelend.

Heeft er iemand iets gelijkaardigs?

FoRCe

Legacy Member
kvind da dus echt ni te doen met pijlkes eh, rijden op tarmac in france bv, die haarspelden, pfffff :)


tis te moeilijk om fun te hebben met een keyb

ik0n

Legacy Member
En bij mij werkt het volledig niet,
ook die exceptionhandler

Ik geraak niet verder dan de intro :(
krijg ff soort loadingscreen & that's it.
Prolly omdak me win2003 zit :x

guRuh

Legacy Member
Jamespels zei:
Bij mijn PC (Amd 64 3200+, GF 6800 GT, 1 GB APACER), blijft het spel soms hangen, en duurt het een paar minuten eer ik terug in mijn windows raak, snap het niet. Dit zowel in de rallyschool als in de andere rally.
Ik maak gebruik van de laatste drivers.

HEEL vervelend.

Heeft er iemand iets gelijkaardigs?


jup ik heb hier ook soms freezes/crash te desktop ( leadtek 6800 )

blame it on the drivers :evil:

FoRCe

Legacy Member
hier werkt het perfect nu met cat 4.9, maar dit neemt niet weg dat ik het te moeilijk vind met keyb :p

Qua weggedrag vindik nog steeds Michelin Rally Masters het beste rally game qua besturing, ligt tussen arcade en simulatie

DaCrashOveride

Legacy Member
Bij mij val het ook dikwijls uit meestal omstreken de derde "missie"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan