Archief - RFonline

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VenQWish

Legacy Member
Iedereen die ne keer een uitdaging wilt ^^

Deze game is nu in open beta maaaaarrrrrrrrr, tis allemaal koreaans :lol:

Het is een soort futuristische lineageII en ik moet zeggen, screens zijn echt wel vet!

De client is hier te krijgen:
http://rfonline.x2game.com/pds/client/client.asp
Onderaan moet ge rechts op diene groene knop drukken, ge MOET IE gebruiken (ja kweetet, IE, blegh) en popups ni blokkeren en diene activeXplugin laten installeren. Ik heb via nen andere link de client twee keer binnengehaald en da werkt ni.

Dan moet ge een account aanmaken, alle info hier:
http://forums.psocheats.net/index.php?showtopic=13391

Als ge dan eindelijk set zijt om te spelen, pakt dan server 13, das waar alle engelstaligen spelen (als ge bijgelovig zijt hedde pech, dan gade maar bij de koreanen zitten grinden :p).

Als ge derdoor graakt, proficiat :applause: ^^

grievie

Legacy Member
K kan t beter hier vragen dan op msn, dan hee de rest er ook nog iets aan ^^

Speelt het wa?
Is alles op diene server ni int koreaans? :unsure:
En moest ge windows ook int koreaans instellen? :eek:

Dark_One

Legacy Member
ziet er best zalig uit kga het is downe... maar hebde gij gene guide voor te registeren kzou begot ni weten wa dak daar allemaal moet invullen :crazy:

Anima

Legacy Member
wooow ziet er wel heel nice uit he ?
hopelijk komt er ooit ne engelse versie ervan uit !

VenQWish

Legacy Member
Dark_One zei:
ziet er best zalig uit kga het is downe... maar hebde gij gene guide voor te registeren kzou begot ni weten wa dak daar allemaal moet invullen :crazy:

De guide is *kuch* de tweede link :P

Ge moet uwe windoos ni instellen op koreaans of whatever, tga toch ni uitmaken of ge de koreaanse characters ziet of allemaal vierkantjes. Choix ([schaamteloze_reclam]van de forsaken knights private L2 server http://www2.serveur4u.com/Hitaris/main.php[/schaamteloze_reclam]) is bezig met stukken te vertalen naar het engels :applause:

Anima

Legacy Member
hoe groot is die client ? 100 mb of 1 gig ? ik vergis me daar meestal in :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan