VenQWish
Legacy Member
Iedereen die ne keer een uitdaging wilt ^^
Deze game is nu in open beta maaaaarrrrrrrrr, tis allemaal koreaans
Het is een soort futuristische lineageII en ik moet zeggen, screens zijn echt wel vet!
De client is hier te krijgen:
http://rfonline.x2game.com/pds/client/client.asp
Onderaan moet ge rechts op diene groene knop drukken, ge MOET IE gebruiken (ja kweetet, IE, blegh) en popups ni blokkeren en diene activeXplugin laten installeren. Ik heb via nen andere link de client twee keer binnengehaald en da werkt ni.
Dan moet ge een account aanmaken, alle info hier:
http://forums.psocheats.net/index.php?showtopic=13391
Als ge dan eindelijk set zijt om te spelen, pakt dan server 13, das waar alle engelstaligen spelen (als ge bijgelovig zijt hedde pech, dan gade maar bij de koreanen zitten grinden
).
Als ge derdoor graakt, proficiat :applause: ^^
Deze game is nu in open beta maaaaarrrrrrrrr, tis allemaal koreaans

Het is een soort futuristische lineageII en ik moet zeggen, screens zijn echt wel vet!
De client is hier te krijgen:
http://rfonline.x2game.com/pds/client/client.asp
Onderaan moet ge rechts op diene groene knop drukken, ge MOET IE gebruiken (ja kweetet, IE, blegh) en popups ni blokkeren en diene activeXplugin laten installeren. Ik heb via nen andere link de client twee keer binnengehaald en da werkt ni.
Dan moet ge een account aanmaken, alle info hier:
http://forums.psocheats.net/index.php?showtopic=13391
Als ge dan eindelijk set zijt om te spelen, pakt dan server 13, das waar alle engelstaligen spelen (als ge bijgelovig zijt hedde pech, dan gade maar bij de koreanen zitten grinden
).Als ge derdoor graakt, proficiat :applause: ^^


