KillingRaptor
Legacy Member
Ringo zei:Mijn bedoeling zou zijn om vroeg genoeg te vertrekken richting Brussel en dan beetje bekijken hoe we het doen in het terugkeren qua vertrekuur (afhankelijk van of er nog pickups zijn of niet). Dus bij deze genoteerd als 1e passagier![]()
Ok is goed. Thanks!
. Hopelijk de volgende er wel weer bij. Veel plezier aan de rest 

heb de laatste tijd het forum niet zo druk meer bezocht (blame it on my girlfriend lol 
