Archief - Retro meet 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dag van de week


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten.

KillingRaptor

Legacy Member
Ringo zei:
Mijn bedoeling zou zijn om vroeg genoeg te vertrekken richting Brussel en dan beetje bekijken hoe we het doen in het terugkeren qua vertrekuur (afhankelijk van of er nog pickups zijn of niet). Dus bij deze genoteerd als 1e passagier :)

Ok is goed. Thanks!

Ingis

Legacy Member
jammer dat we niet kunnen komen :cry:. Hopelijk de volgende er wel weer bij. Veel plezier aan de rest :) denk dat dat wel geen probleem zal zijn zeker :D

Yurf

Legacy Member
Misschien best dat iedereen eens herbevestigt voor de zaterdag. Zodat we weten met hoeveel we zijn. Ik bevestig alleszins hiermee dat ik kom op zaterdag. :)

@ Ingis & Ikaryas: spijtig dat jullie er niet bij kunnen zijn. Het aantal aanwezige vrouwen daalt ook met 100% onmiddellijk. :p

_keeny_

Legacy Member
Ik zie het ook zeker wel zitten om te komen ;) heb de laatste tijd het forum niet zo druk meer bezocht (blame it on my girlfriend lol :p) en had van Yuri gehoord dat er een meet georganiseerd werd toen ik hem zijn Turok 3 zaterdag gebracht heb.

Ik ga eerst eens aan mijn vriendin vragen of ze niks gepland heeft die dag, morgen ga ik dan bevestigen ;)

Private Joker

Legacy Member
Bevestigd:

- Yurf
- Yuri
- Private Joker
- Killingraptor
- Ringo
- Exasephiroth
- junglist_clint + vriendin

junglist_clint

Legacy Member
Ik moet de kat nog wat uit de boom kijken. Ik ben aan het solliciteren voor een andere job en die werken zaterdag/zondag. Dus ligt eraan als ik de job ga krijgen en welke dag ik dan moet werken als ik kan komen :(

Nirron

Legacy Member
Ik ga moeten passen want ik werk op Zaterdag. Veel plezier toegewenst! :)

reactor

Legacy Member
Dezen ploegwerker moet weeral werken.
Ik kan er dus ook nie bij zijn .
In ieder geval.....

HAVE FUN ! :woohoo:

Mikadoez

Legacy Member
Misschien dat ik bij een volgende keer (als ik wat langer op dit forum actief ben geweest) kan afkomen. Veel plezier alvast allemaal!

Dennoman

Legacy Member
12 mei is voorlopig nog vrij, dus ik kan ook bevestigen.

Ik zeg er nu wel altijd voor de eerlijkheid bij dat, moest ik een dikbetaalde comedy gig krijgen, dat sowieso voorrang krijgt altijd :p

Cheers!

Yurf

Legacy Member
Toevallig iemand die naar de meet komt en GameBoy verzamelt? Op den duur weet ik niet meer wie wat verzamelt. :D

Yuri

Legacy Member
Ik verzamel vooral GBA, N64 en GC. SNES en PS1 ook, maar in mindere mate. :)

Voor? :P

Yurf

Legacy Member
Yuri zei:
Ik verzamel vooral GBA, N64 en GC. SNES en PS1 ook, maar in mindere mate. :)

Voor? :P

Ik heb hier nog iets liggen (niks speciaals, hoor), maar ik geef het liever aan iemand die echt GB verzamelt. :)

Yuri

Legacy Member
Yurf zei:
Ik heb hier nog iets liggen (niks speciaals, hoor), maar ik geef het liever aan iemand die echt GB verzamelt. :)

Als het geen GBA titels zijn, dan pas ik alvast vriendelijk. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan