Archief - Retro meet 2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dag van de week


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten.

Private Joker

Legacy Member
Vrije parking is moeilijk en relatief onveilig maar wel goedkoper. Ik kan wel zien of ik nog aan een TV'tje kan geraken hoor, maar kan niets garanderen.

Normaal gezien moest ik al lang een 22" LED TV van Belgacom hebben gekregen maar dat wordt telkens uitgesteld...

Yurf

Legacy Member
Yuri zei:
Kunnen dan terug samen gaan? :D ;)

Ben er alleen nog niet uit met trein of auto.

De snes en de games kunnen in een schoendoos, dus dat zou geen probleem zijn met de trein, maar dat tvtje weet ik niet zeker of ik dat in een tas ga krijgen. :p Met de auto kan ik ook, maar ik zie wat op tegen dat betalend parkeren... :(

Wat zou het goedkoopst en veiligst zijn? :(

Parkeren in Brussel zou ik eerlijk gezegd niet doen. Ondergrondse parking is duur en vrije plaatsen op straat vragen erom om in te breken.

Ik heb zelf een treinabonnement naar Brussel, dus ik was van plan om met de trein te gaan. Tegen dan heb ik misschien ook een abonnement voor de ondergrondse parking van Gent Sint-Pieters, dus dan kunnen we eventueel de auto daar plaatsen?

Yuri

Legacy Member
Yurf zei:
Parkeren in Brussel zou ik eerlijk gezegd niet doen. Ondergrondse parking is duur en vrije plaatsen op straat vragen erom om in te breken.

Ik heb zelf een treinabonnement naar Brussel, dus ik was van plan om met de trein te gaan. Tegen dan heb ik misschien ook een abonnement voor de ondergrondse parking van Gent Sint-Pieters, dus dan kunnen we eventueel de auto daar plaatsen?

Voor mij is dat goed. Ik ga tijdens de week eens kijken of ik het tvtje toch niet in een tas krijg. En met zijn twee is dat toch veiliger. Heb je een idee hoeveel een ticketje heen en terug naar Brussel kost?

Ingis

Legacy Member
we zouden proberen komen, maar werken beide zaterdag. Zondag is enige optie voor ons twee.

Yurf

Legacy Member
Yuri zei:
En met zijn twee is dat toch veiliger. Heb je een idee hoeveel een ticketje heen en terug naar Brussel kost?

Geen idee. Die TV zou ik wel thuislaten met de trein. :D

Den_Hidde

Legacy Member
Mssn kan er in brussel station worden afgesproken ? en vandaar naar pj doorgaan met die dat met de trein komen
als parking zo'n probleem is kom ik wel met de trein

junglist_clint

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Mssn kan er in brussel station worden afgesproken ? en vandaar naar pj doorgaan met die dat met de trein komen
als parking zo'n probleem is kom ik wel met de trein

Goed idee! Mss een kijken wie er allemaal gaat want zelfde geld zijn we met 20 man :D

Nirron

Legacy Member
Of je kan aan de rand van Brussel gratis parkeren en de bus verder nemen.. :p als ze niet staken.

KillingRaptor

Legacy Member
Misschien in de eerste post even zetten wie er al zeker komt. :)

Yuri

Legacy Member
Yurf ging ook komen in het weekend. :D Niet vergeten!!! :(

Iemand geinteresseerd in multiplay op N64? Ik heb 4 controllers die deftig zijn (wel graag deftig houden :p). Voor deathmatch Goldeneye, Perfect Dark, Conker, Mario Party's? (al duren Mario Party's wel even). Mss nog andere waar ik niet aandenk? Alé, ja, wil ook niet teveel meebrengen, ze, is maar een vraag of suggestie.

Ringo

Legacy Member
Nirron zei:
Of je kan aan de rand van Brussel gratis parkeren en de bus verder nemen.. :p als ze niet staken.

Voor zover ik weet is dat daar ook niet meer gratis :(

junglist_clint

Legacy Member
Yuri zei:
Das gamecube. :P MK 64 kan wel. :)

i know maar veronderstel dat pj wel een wii heeft? Dan 4 controllers van gc en klaar :D is de beste mk vind ik.

Yuri

Legacy Member
junglist_clint zei:
i know maar veronderstel dat pj wel een wii heeft? Dan 4 controllers van gc en klaar :D is de beste mk vind ik.

Hmz, das juist. Maar ik heb geen 4 controllers voor de gc. :(

junglist_clint

Legacy Member
dus wat moet ik voorlopig meenemen? :)

Tekken 2, 3, 4, 5 en tag
Mario kart DD + 4 controllers
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan