Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yuri zei:Kunnen dan terug samen gaan?![]()
Ben er alleen nog niet uit met trein of auto.
De snes en de games kunnen in een schoendoos, dus dat zou geen probleem zijn met de trein, maar dat tvtje weet ik niet zeker of ik dat in een tas ga krijgen.Met de auto kan ik ook, maar ik zie wat op tegen dat betalend parkeren...
Wat zou het goedkoopst en veiligst zijn?![]()
Yurf zei:Parkeren in Brussel zou ik eerlijk gezegd niet doen. Ondergrondse parking is duur en vrije plaatsen op straat vragen erom om in te breken.
Ik heb zelf een treinabonnement naar Brussel, dus ik was van plan om met de trein te gaan. Tegen dan heb ik misschien ook een abonnement voor de ondergrondse parking van Gent Sint-Pieters, dus dan kunnen we eventueel de auto daar plaatsen?
Yuri zei:En met zijn twee is dat toch veiliger. Heb je een idee hoeveel een ticketje heen en terug naar Brussel kost?

Yurf zei:Geen idee. Die TV zou ik wel thuislaten met de trein.![]()

Den_Hidde zei:Mssn kan er in brussel station worden afgesproken ? en vandaar naar pj doorgaan met die dat met de trein komen
als parking zo'n probleem is kom ik wel met de trein

Niet vergeten!!! 
). Voor deathmatch Goldeneye, Perfect Dark, Conker, Mario Party's? (al duren Mario Party's wel even). Mss nog andere waar ik niet aandenk? Alé, ja, wil ook niet teveel meebrengen, ze, is maar een vraag of suggestie.junglist_clint zei:zowiezo mario kart double dash!![]()
MK 64 kan wel. 
Nirron zei:Of je kan aan de rand van Brussel gratis parkeren en de bus verder nemen..als ze niet staken.

Yuri zei:Das gamecube.MK 64 kan wel.
![]()
is de beste mk vind ik.junglist_clint zei:i know maar veronderstel dat pj wel een wii heeft? Dan 4 controllers van gc en klaaris de beste mk vind ik.

junglist_clint zei:zowiezo mario kart double dash!![]()