Ziet er wel goed uit. Setting lijkt meer te neigen naar de eerste RE-games maar qua gameplay is het duidelijk RE4/5 met hier en daar een snuifje Gears of War.

Hopelijk overdrijven ze niet té hard zodat het geen third-person shooter wordt ofzo.
RE4&5 vond ik zelf ook wel heel erg leuke games. Al was deel 4 wel een schandalig slechte port op pc. Deel 5 was al een heel stuk beter, coop was daar ook heerlijk.
