Ik hoop dat er RE komt op de vita om mijn jeugd nog eens te herbeleven.
Uren dat ik die 2de RE heb zitten spelen man man man toch!
In der tijd zelfs speciaal een Ps boekje gekocht om die demo te kunnen doen voor het spel uit was. En als ik niet zelf was aan het spelen ging ik bij een kameraad kijken hoe hij speelde

Nog maar te zwijgen over de speedruns / no saves runs etz... LOVED it!
RE 3 vond ik ook echt een goede maar toen ze met 4 en 5 alles anders hebben aangepakt grafisch dan, vond ik het een beetje minder
Een RE 2 HD remake zou ik dus ook wel echt op prijs stellen met wat nieuwe content in of zo... Achja, dreams dreams dreams zeker ?