Caretaker
Legacy Member
When will the game be released in the U.S. and Korea?
The game is scheduled for simultaneous release in both the United States and Korea at the end of 2004.
Dankzij connecties inside blizzard had ik de eer om beta te zitten, toch betwijfel deze stelling ten zeerste. Waarschijnlijk zal de Europe release niet lang op zich laten wachten nadat de US versie verschenen is, misschien zelf simultaan. Toch laten we er eens een wedstrijdje van makken om te zien wie het dichtste zit bij de opening van de eerste Europeese server.
Hier is mijn schatting: 05/12/2005
[edit]dd/mm/yyyy[/edit]

tervooren stond hij op 17 november.