Archief - Release date - waag een gokje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Caretaker

Legacy Member
When will the game be released in the U.S. and Korea?
The game is scheduled for simultaneous release in both the United States and Korea at the end of 2004.

Dankzij connecties inside blizzard had ik de eer om beta te zitten, toch betwijfel deze stelling ten zeerste. Waarschijnlijk zal de Europe release niet lang op zich laten wachten nadat de US versie verschenen is, misschien zelf simultaan. Toch laten we er eens een wedstrijdje van makken om te zien wie het dichtste zit bij de opening van de eerste Europeese server.

Hier is mijn schatting: 05/12/2005

[edit]dd/mm/yyyy[/edit]

Phoo

Legacy Member
zal wel in de kerst periode zijn om zo meer winst te maken omdat mensen dan wel iets meer uit geven.

t511413

Legacy Member
Ja een jaar wachten na dat het in amerika al uit is of wa in amerika is het deze winter dat het uit komt . en nie volgend jaar .

Jersy

Legacy Member
prolly voor europa ergens halverwege 2005
in de us ongeveer februari maart 2005

Greenie

Legacy Member
vraag me dan eigenlijk af of de eu beta zal duren tot het hier uit is, of ook tot open beta ?
(zou raar zijn met die open beta, dan zoude enkel op usa servers kunne...)

anders moeten we hier een hele tijd zonder... :D

NecromanX

Legacy Member
ik waag gewoon geen gok op een blizzard game heh.
Maar voor zover de huidige status van de beta weet ik dat het zeker niet voor vlak na de zomer zal zijn...

crazy_soy

Legacy Member
Caretaker zei:
Dankzij connecties inside blizzard had ik de eer om beta te zitten, toch betwijfel deze stelling ten zeerste. Waarschijnlijk zal de Europe release niet lang op zich laten wachten nadat de US versie verschenen is, misschien zelf simultaan. Toch laten we er eens een wedstrijdje van makken om te zien wie het dichtste zit bij de opening van de eerste Europeese server.

Hier is mijn schatting: 05/12/2005

[edit]dd/mm/yyyy[/edit]
cool connecties inside blizzard :ironic:
mayeb omda blizzard nooit op tijd is? :ironic:

Camilleke

Legacy Member
mijn gok

2004 eind november : VS
2004 begin december : Korea
2005 eind januari : Europa

Caretaker

Legacy Member
NecromanX zei:
Maar voor zover de huidige status van de beta weet ik dat het zeker niet voor vlak na de zomer zal zijn...

Idd, das ook waar ik me op gebaseerd heb. Het spel is perfect speelbaar maar veel van hun content en extra's (talents, heroclass,...) zijn nog in devellopment. Om dan nog maar te zwijgen over de bugs dat er in zitten atm. Server is vandaag trouwens als vier keer uitgevallen... Ik vrees dat het dus nog een tijd gaat duren. Ivm de euro beta denk ik da je kunt verwachten dat rond september. De servers zijn waarschijnlijk al up and running, maar enkel toegankelijk voor gms en admins op te leiden.

crazy_soy

Legacy Member
Caretaker zei:
Idd, das ook waar ik me op gebaseerd heb. Het spel is perfect speelbaar maar veel van hun content en extra's (talents, heroclass,...) zijn nog in devellopment. Om dan nog maar te zwijgen over de bugs dat er in zitten atm. Server is vandaag trouwens als vier keer uitgevallen... Ik vrees dat het dus nog een tijd gaat duren. Ivm de euro beta denk ik da je kunt verwachten dat rond september. De servers zijn waarschijnlijk al up and running, maar enkel toegankelijk voor gms en admins op te leiden.
september? no away
dees maand :ironic:

eXiled

Legacy Member
kom september.. overdrijf anders een beke.
bij de us duurde het een klein maandje, en hier zou het onderhalf/2maand dure zeker..

tim

Legacy Member
Heb op www.worldofwar.net al veel news geleze en de pre-order staat daar op 17 oktober maar das wel zeer vroeg :s tervooren stond hij op 17 november.

mijn schatting is 21/11/2004

Babaluna

Legacy Member
ik koop gewoon the US versie :applause:

heb iets geleerd uit men EU DAOC verleden :D

Greenie

Legacy Member
khoop dan maar dat de open beta duurt tot het hier bij ons uit is
(al lijkt me da ni logisch aangezien een amerikaan/koreaan het dan gratis kan spele ....)

eXiled

Legacy Member
waarschijnlijk gaat die eu beta live gaan tesame met de volgende grote US patch.. en die ging tege het eind van volgende week ten vroegste klaar zijn..

Caretaker

Legacy Member
Tis te hope, ma dees vind ik wel schandalig: Gisteren heb ik Evoc ontmoet die werkt voor het moederbedrijf van Blizzard, Vivendi of zoiets. Zijn taak is WOW te vertalen in het Frans, gelukkig moet die jongen da ni alleen doen want da is waarschijnlijk meer werk dan een bijbel vertalen :p

Anyway 5 weken geleden heeft die één beta account gekregen die hij moet delen met de 9 andere vertalers (enkel voor de Franse vertaling). Je kan argumenteren; een vertaler hoeft het spel niet te spelen, maar veel van de vertaalde inhoud moet in context van het spel vertaald worden, laten we maar eens terugdenken aan de lachwekkende vertaling van Black'n White, Dungeonkeeper en je zal er waarschijnlijk nog wel een paar kunnen opnoemen...

A crude mishandled bow - Een ruwe mishandelde boog :D

Greenie

Legacy Member
nooit een vertaald spel spele
dan zoekt ge best de originele (tenzij het koreaans en dergelijke is :D)

mja die franse, die moeten is engels lere ...
(laatst nog in durbuy en die spraken ineens nederlands tegen ons :D
heftig, ze passen zich precies toch nog aan)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan