sireentje
Legacy Member
Heb voor mijn zoon in 2de hands Battlefield 3 aangekocht.
Bij thuiskomst meteen beginnen installeren.
Eerst install van Origin doorlopen.
Dan vraagt hij op bepaald moment om de code, als we die ingeven geeft hij aan "deze code is reeds geactiveerd"
Wat nu?
Wil dit zeggen dat we de game niet kunnen spelen?
Bij thuiskomst meteen beginnen installeren.
Eerst install van Origin doorlopen.
Dan vraagt hij op bepaald moment om de code, als we die ingeven geeft hij aan "deze code is reeds geactiveerd"
Wat nu?
Wil dit zeggen dat we de game niet kunnen spelen?