Archief - Red Faction: Armageddon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_rfarma.jpg


officiële site

release: 3 juni 2011
genre: third person shooter
dev: Volition

>>> GameTrailers


Red Faction goes underground...

Armageddon returns to Mars decades after the end of Guerrilla. The surface of the planet has been turned into a wasteland and the remaining humans are forced to live underground. Once they settle into the planet's long-abandoned mines, though, they realize they're not alone. Something else lives down there and it's not human.

image_red_faction_armageddon-13303-2045_0004.jpg


image_red_faction_armageddon-13303-2045_0010.jpg


image_red_faction_armageddon-13303-2045_0005.jpg

ThatsPrettyDope

Legacy Member
Vond de vorige nu niet alles maar deze ziet er al een stuk beter uit:)

FreakyJP

Legacy Member
"The surface of the planet has been turned into a wasteland "

Was da nu al ni zo :unsure:

ThatsPrettyDope

Legacy Member
FreakyJP zei:
"The surface of the planet has been turned into a wasteland "

Was da nu al ni zo :unsure:

idd. Maar nu zullen de paar gebouwen en steden die erop gebouwd waren weggeveegd zijn. (Volgens mij)

Hans Gruber

Legacy Member
Shit me aliens nu gaat et nog meer naar de knoppen ! :doh:
toch tenminste al terug FPS :sad:
En hopelijk brengen ze ne keer nen SDK uit dan zal het snel gedaan zijn met die aliens !

Darius Craven

Legacy Member
Aliens? Jammer... Moet de vorige nog uitspelen en had al massa's fun met het laten instorten van gebouwen, maar hoe dit ondergronds gaat zitten. Ach ja, we'll see...

Flare'

Legacy Member
Red Faction II (FPS) was nice indertijd, nr 3 kon mij echter niet bekoren...

Dr. Muerte

Legacy Member
Guerilla vond 'k niet slecht, maar het was een fout om RF third-person te maken. Hopelijk met de deze terug op de goede weg dan...

Goldrusher

Legacy Member
Demo op 3/4 mei.

For the first time players will assume the role of Darius Mason and fight their way through Martian sewers and an oncoming alien infestation. Meanwhile, Darius must clear his name as the colonists have blamed him for unleashing the alien threat that has ravaged the underground cities of Mars.

Players will have at their disposal the Nano Forge as they combat alien invaders with concussive blasts and core-shattering tremblers. Rebuild all that you destroy with the Nano Forge’s incredible Reconstruction ability. Finally, throw entire buildings at your enemies with Red Faction’s signature weapon, the Magnet Gun.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan