Archief - "recursief script"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thomania

Legacy Member
Het is nogal moeilijk om mijn vraag te formuleren, dus ga ik een voorbeeld geven.

vb:
set begroeting2 "wait 150; say_team goedendag;set begroeting
vstr begroeting3"
set begroeting3 "wait 150; say_team hallo; set begroeting
vstr begroeting4"
set begroeting4 "wait 150; say_team dag!; set begroeting
vstr begroeting2"
set begroeting "vstr begroeting2"
bind u "vstr begroeting"

Nu als ik bv. 2x "u" indruk, wat moet ik dan verwijderen/toegevoegen/veranderen aan mijn script, om niet "goedendag én halllo" te zeggen???

Grape

Legacy Member
wel hij bedoelt dat als hij 2 maal u drukt dat hij dan niet eerst goedendag zegt en dan pas hallo
maar gewoon meteen hallo
denk ik

thomania

Legacy Member
Grape zei:
wel hij bedoelt dat als hij 2 maal u drukt dat hij dan niet eerst goedendag zegt en dan pas hallo
maar gewoon meteen hallo
denk ik

precies!! :bow:

*HeLLRaZoR*

Legacy Member
thomania zei:
Het is nogal moeilijk om mijn vraag te formuleren, dus ga ik een voorbeeld geven.

vb:
set begroeting2 "wait 150; say_team goedendag;set begroeting
vstr begroeting3"
set begroeting3 "wait 150; say_team hallo; set begroeting
vstr begroeting4"
set begroeting4 "wait 150; say_team dag!; set begroeting
vstr begroeting2"
set begroeting "vstr begroeting2"
bind u "vstr begroeting"
Nu als ik bv. 2x "u" indruk, wat moet ik dan verwijderen/toegevoegen/veranderen aan mijn script, om niet "goedendag én halllo" te zeggen???

bind het op verschillende toetsen?

inK.

Legacy Member
hm maar als ge 1 keer drukt da ge dan wel goedendag zegt zeker?
(anders zie k er et nut nie van in :p)

nuja kdenk nie da da mogelijk

moest ge wisselwerking mee 2 knoppe doen zoe zoiets wel gaan
mr nie gelijk da gij wilt :)

*edit*
juust ideke gehad ff uitprobere :p

*edit2*
nope ga nie :)

Disa

Legacy Member
set groet1 "say_team hey!; set groet vstr groet2"
set groet2 "say_team ioo!; set groet vstr groet3"
set groet3 "say_team dudes zeg iets !; set groet vstr groet4"
set groet4 "say_team gvd *whine*whine*whine*; set groet vstr groet1"

set groet vstr groet1

bind u vstr groet

Not tested,

disa

inK.

Legacy Member
ja das normale recursie mr da wil m nie

zoals ik et versta wil em iets hebbe als ge 2 keer rap na elkaar op 'u' duuwt da m dan 'hallo' zegt
en 3 keer achter elkaar 'dag!' :)

en da zoe wel mogelijk zijn moest ET tijdes ne wait nog reagere op andere knope
mr das dus nie et geval :)
dermee

Crazy Killer

Legacy Member
ik heb mijn namescript met 2 knopjes gedaan :)
n = naam kiezen dmv echo's en als ik de juiste heb druk ik op , (m in ET) om dant de naam te kiezen.
bedoel je zoiets of moet het echt 1 knop zijn? :/

L.E.D.

Legacy Member
Crazy Killer zei:
ik heb mijn namescript met 2 knopjes gedaan :)
n = naam kiezen dmv echo's en als ik de juiste heb druk ik op , (m in ET) om dant de naam te kiezen.
bedoel je zoiets of moet het echt 1 knop zijn? :/

Dank u om men name script te pikken :p

Dus wat gij wilt is als ge een keer op die knop drukt ge het eerste zegt, als ge 2 keer drukt onmiddellijk het tweede zonder het eerste zeggen, en 3 keer drukken onmiddellijk het derde zonder de eerste 2 te zeggen.

Ge kunt eens proberen met :

set spreuk2 "say_team hello"
set spreuk3 "say_team NOOB"
set begroeting2 "set begroeting vstr begroeting3 ; set spreuk vstr spreuk2; wait 500 ;vstr spreuk"
set begroeting3 "set begroeting vstr begroeting2 ; set spreuk vstr spreuk3"

set begroeting "vstr begroeting2"
bind u "vstr begroeting"

Net uit men mouw geschud dus dunno of het werkt. De bedoeling is dat ge dus in uw eerste lijn uw spreuk exec doet, maar een delay opzet via de wait 500. Dan moet ge zien dat ge voor die 500 voorbij is nog eens 1X of 2X of zoveel als ge wilt op uw toets gedrukt hebt. Die 500 heb ik nu maar genomen als voorbeeld. Pas die zelf wat aan zoals ge wilt een naargelang hoeveel lijnen ge wilt bijvoegen. Eventueel een echo dat ge weet waar ge zit.

Nogmaals, pas op gedacht en kan het hier niet testen. Zal het straks thuis eens proberen.

L.E.D.

Legacy Member
Damn werkt dus niet. Die wait functie blokkeert alle functies voor die tijd en niet alleen de eerstvolgende.

Tzal niet mogelijk zijn dan.

thomania

Legacy Member
Crazy Killer zei:
ik heb mijn namescript met 2 knopjes gedaan :)
n = naam kiezen dmv echo's en als ik de juiste heb druk ik op , (m in ET) om dant de naam te kiezen.
bedoel je zoiets of moet het echt 1 knop zijn? :/

ik ga het maar zo doen :unsure:

inK.

Legacy Member
L.E.D. zei:
Damn werkt dus niet. Die wait functie blokkeert alle functies voor die tijd en niet alleen de eerstvolgende.

Tzal niet mogelijk zijn dan.


da was idd mijn ideke ook :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan