Archief - Realm gezocht!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Benosa

Legacy Member
Hey hey,

na 6j wow spelen en alle classes op 85 te hebben, ga ik het volgende doen...
ik ga al men chars deleten en volledig opnieuw starten (met behoud van heirlooms en gold) :p
Heb al genoeg gelevel'd en wil het wat sneller laten gaan nu.

Ik zou een holy paladin maken en ben nu op zoek naar een realm met veel nl/be spelers en waar ook goeie nl/be guilds zijn.
Ik zou ook gaan voor het pvp aspect van het spel doordat ik 6j aan pve gedaan heb en eens wat anders wil :)

Dus, als iemand weet op welke realm veel nederlandstalige spelers zijn, gelieve mij een pm te sturen of hieronder te reageren :)
Horde of alliance maakt mij niets uit.

Ik hoop snel wat te horen want wil er direct invliegen :D

Mvg

lùnax

Legacy Member
Wel ik kan je Vanquish voorstellen op Aerie Peak ( alliance ) Ik heb een topic gemaakt een ook op deze site hierover. Wij zijn een be / nl guild en de grootste van de server. Ook 4de van de server geranked qua pve progression in raiding. Nu we zitten op een pve realm maar aerie peak is een server die bekend staat om een groot aantal nederlandstalige spelers. Zijn in totaal ook een stuk of 6 guilds . Vanquish is hier ruim de grootste van momenteel. Nu wij richten ons als guild meer op pve MAAR er zijn een aantal mensen die bij ons ook interresse hebben in pvp , bg, arena's. Er zijn geen vereiste tov de guild en iedereen is welkom als je maar nederlandstalig / vlaams bent.

mvg Lùnax

Benosa

Legacy Member
heb al veel gelezen/gehoord dat op aerie peak de alliance zwaar in de meerderheid zijn. Hoe zit dat dan met queue's voor randoms bg's en dungeons enzo?

lùnax

Legacy Member
queue's zijn x-realm based dus vermoed dat dat op alle servers hetzelfde is. Hangt er ook vanaf om hoe laat. Als je online bent tijdens piekuren dan zijn queue's voor bg's minder dan een minuut. S'nachts ja dan kan je een tijdje moeten wachten of s'morgens vroeg. Als het op dungeon queue's aankomt is het simpel. Roll tank of healer en je hebt bijna instant queue

Jimz

Legacy Member
Is Sylvanas tegenwoordig geen serieuze trekpleister? hoorde ik zeggen? ik zoek ook een nieuwe realm daarmee

lùnax

Legacy Member
sylvanas? eerste wat ik er van hoor. Shattered hand ofzo was ook populair nederlandstalig maar volgens laatste berichten is dat intussen ook een heel pak minder geworden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan