Sorry dat ik mijn post van op het PS forum ga herhalen, maar voor deze wil ik een uitzondering maken:
Gisteren heb ik ook de demo van Rayman Origins gespeeld:
_ Zonder falen, vloeiende 60 fps (beelden per seconde).
_ Prachtige 2D graphics.
_ Uniek design voor personages, vijanden en bosses.
_ Vrij aparte, doch accurate movement controls / respons.
_ Leuke platform actie.
_ Afwisselende gameplay met uitstapjes naar andere genre's.
_ Prettig gestoorde muziek en sound effecten.
_ 4 Player co-op.
What's not to like?
Kortom, eindelijk heeft een ontwikkelaar eens bewezen dat hetgeen we (lees gerust ik) naar vroegen - een modern, volledig in 2D platform spel in hoge resolutie - weldegelijk tot de mogelijkheiden behoort en belangrijker, nog niets van z'n old school charmes en aantrekkingskracht heeft verloren. Hopelijk geeft het grote publiek het de aandacht die het nodig heeft, voor deze ultieme poging tot het heropleven van een ten onrechte, stervend genre weer in de vergeetput wordt gesmeten.