jakke25
Legacy Member
Hallo allemaal,
Na een tijd geen MW3 gespeeld te hebben, druk bezig met andere games zoals BF3 en skyrim en dergelijke, heb ik na een format C: MW3 terug geinstalleerd. Nu lijkt het of ik ineens een paar levels omhoog ben gegaan, ik heb wapens waar ik 100% zeker van zijn dat ik die niet unlocked had nog niet.
Mijn rank is nu 49, en ik ben er eigenlijk 100% zeker van dat die nog niet zo hoog was voor ik een "break" genomen heb.
Heeft er iemand een idee hoe dit komt?
Na een tijd geen MW3 gespeeld te hebben, druk bezig met andere games zoals BF3 en skyrim en dergelijke, heb ik na een format C: MW3 terug geinstalleerd. Nu lijkt het of ik ineens een paar levels omhoog ben gegaan, ik heb wapens waar ik 100% zeker van zijn dat ik die niet unlocked had nog niet.
Mijn rank is nu 49, en ik ben er eigenlijk 100% zeker van dat die nog niet zo hoog was voor ik een "break" genomen heb.
Heeft er iemand een idee hoe dit komt?
