Archief - Ranked Team 9lives

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mIrReN

Legacy Member
Ik wil wel meedoen, zit wel met 't probleem dat m'n internet aan z'n limiet zit tot de 27ste :D

voeg toe; OwmiGoshesh

hashtag

Legacy Member
mIrReN zei:
Ik wil wel meedoen, zit wel met 't probleem dat m'n internet aan z'n limiet zit tot de 27ste :D

voeg toe; OwmiGoshesh

Zoals iemand hier (of in een ander topic zei), LoL is net het enige wat ik doe als ik op smallband zit, totaal geen last van :p

Rubisti-Ftw

Legacy Member
Ik doe ook nog wel mee if possible. Ben level 30 ofc, speel al een paar maand vrij goed. Goed als support(Sona), Mid, solotop. Jungle gaat minder. Zit nu aan 370 wins, wel nog maar 10 games ranked gespeeld.

IGN: Rubisti
vriend IGN: Brecilos

mIrReN

Legacy Member
gazmask zei:
Zoals iemand hier (of in een ander topic zei), LoL is net het enige wat ik doe als ik op smallband zit, totaal geen last van :p

Mja, ben je alleen thuis of heb je een broer? :D

Thorfin

Legacy Member
wartaal zei:
Te spannende games tegenwoordig :unsure:

Nie normaal, het zweet stond in een plas onder mijn bureaustoel.
Geniaal hoe Dapino nog een dubblekill kon halen met Ziggs aan low hp waardoor we eigenlijk de game wonnen.
We hebben ons wel een paar keer serieus mispakt bij Baron en soms gingen we wat overextenden toen we weer op goeie weg waren.

Alex40014

Legacy Member
We kunnen nog wel aan een paar puntjes werken:
betere mapcontrol
betere focus
meer oracle's
betere positioning in team fights
mss ook een betere setup want in die laatste match had ik het gevoel dat we te weinig burst hadden

BrNlicious

Legacy Member
Alex40014 zei:
We kunnen nog wel aan een paar puntjes werken:
betere mapcontrol
betere focus
meer oracle's
betere positioning in team fights
mss ook een betere setup want in die laatste match had ik het gevoel dat we te weinig burst hadden

+ betere communicatie.
+ beter uitkijken naar wat de rest vn je team doet ni enkel kijken naar welke minion low hp heeft
+ minder feeden

yannick

Legacy Member
Wil ook wel meedoen mocht dit nog gaan. Ik kan zowat alles, beste jungler, maar eigenlijk gaat alles goed. 247 wins in normal, 15 matchen gespeeld ranked.

Nick: Sn00Z

wartaal

Legacy Member
Eerste game was wel grappige bug :D had niemand daar n screen van?
2e game hadden we eigenlijk simpeler moeten uitspele (en sneller) :p

Boemkool

Legacy Member
Zoeken jullie nog iemand ofzo? Ik speel dagelijks LoL.. ben momenteel 1520 rating in solo Q, maar wat premades doen ofzo lijkt mij wel leuk

AllianZ

Legacy Member
Ik zou ook nog wel graag meedoen :)

IGN : xScathach
Main : Support
Ervaring : 500 Normal Wins, 305 Ranked Wins => Elo 1150 (gezakt van +/- 1400) :(

HannesVDV

Legacy Member
Ik zoek ook een team. Ik speel al een eindje LoL.
Ongeveer een 1100 games gespeeld.

Ik speel meestal: jungle, melee tanky dps, support of tank

IGN: Torgis

grtz :)

hashtag

Legacy Member
Awel met al die mensen die ook een 9lives team willen, ik zal een 0HP ranked team oprichten voor al die uit-de-boot-vallers :D

boddashi

Legacy Member
ik ben ook nog wel op zoek naar wa mensen die een teamke willen vormen,
speel vooral support bot of jungle/tank7

ign: sebastiaan

Deekay

Legacy Member
Ik zoek ook nog een teampje, Ik speel al enkele tijd rond 1100-1200 elo. Speel voornamelijk support en jungle (taric/amumu vooral).

IGN: Azruax
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan