Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mIrReN zei:Ik wil wel meedoen, zit wel met 't probleem dat m'n internet aan z'n limiet zit tot de 27ste
voeg toe; OwmiGoshesh

gazmask zei:Zoals iemand hier (of in een ander topic zei), LoL is net het enige wat ik doe als ik op smallband zit, totaal geen last van![]()

wartaal zei:Te spannende games tegenwoordig![]()
Alex40014 zei:We kunnen nog wel aan een paar puntjes werken:
betere mapcontrol
betere focus
meer oracle's
betere positioning in team fights
mss ook een betere setup want in die laatste match had ik het gevoel dat we te weinig burst hadden
wartaal zei:Jep, want blijkbaar heeft iemand t team verlaten. Wat is je ign?