Archief - Raid save's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheBram

Legacy Member
Hey allen
ik vroeg me af waarom Blizz dat idiote en vervelende systeem van saves hanteert voor raids? Is daar ooit een reden voor gegeven in het verleden? Aanzetting tot raiden met vaste groep (aka guild) perhaps?
Zeker nu bij LFR duidelijk is dat het anders kan (kill boss eindeloos, loot hem 1x per week) lijkt het me raar dat ze dit systeem gebruiken, het is namelijk vreselijk onhandig en pug-onvriendelijk imo. En ik kan me niet voorstellen dat ik de eerste ben die er over klaagt.. :)

Bram

Drew

Legacy Member
Twee keer nadenken mss? Omdat anders iedereen raids keer op keer kan blijven farmen en uiteindelijk krijg je een situatie waar de 'besten' in het spel diegene zijn die de tijd hebben om content 24/7 te farmen. Guilds zijn er voor een reden, maak er dan ook gebruik van.

TheBram

Legacy Member
Hoe kun je nu een raid farmen als je maar 1x per week kan looten?

Tempest.Be

Legacy Member
Hoezo Pug onvriendelijk? Zelfs met normale lockouts doen we PUGs vaak. ik zie het probleem hier eerlijk gezegd niet hoor. Tenzij je bedoelt dat je miss meerdere keren de raid op normale difficulty wil doen met verschillende PUG's. En dan nog zie ik het probleem niet hoor.

Tis niet dat je heroics gaat doen met een pug ofzo he wanneer je aan het progressen bent.

Oxii

Legacy Member
Mss om verschillende achi's op bazen uit te strekke :)

Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk

MassiveD

Legacy Member
TheBram zei:
Hoe kun je nu een raid farmen als je maar 1x per week kan looten?

1 main voor loot, 9 alts = run 1
andere main, 9 alts = run 2
andere main, 9 alts = run 3

enz.


Zo heeft mijne guild zich gegeared in LFR(dus stel u voor dat ze het ook doen op normal/heroic mode dan is elke zichzelf respecterende guild verplicht om minstens 10/25 runs te doen per week).

Nova533

Legacy Member
Het is alleen de top guilds die echt LFR loot in het begin farmen.

In mijn guild doen we met de 2groepen 1x LFR en we hebben 6/8 heroic.
Het is niet zozeer de gear die uitmaakt.
Al helpt de set bonus wel uiteraard.

Mensen denken teveel dat je LFR moet farmen om goed te presteren terwijl het gewoon simpelweg mechanics is.
Een guild met goede structuur en spelers die weten wat ze doen meer moet je niet hebben.

Gear komt automatisch, meeste mensen maken er een soort excuus van dat ze niet genoeg DPS ofzo doen door gear terwijl ja... je verstaat het wel:D

MassiveD

Legacy Member
Nova533 zei:
Het is alleen de top guilds die echt LFR loot in het begin farmen.

In mijn guild doen we met de 2groepen 1x LFR en we hebben 6/8 heroic.
Het is niet zozeer de gear die uitmaakt.
Al helpt de set bonus wel uiteraard.

Mensen denken teveel dat je LFR moet farmen om goed te presteren terwijl het gewoon simpelweg mechanics is.
Een guild met goede structuur en spelers die weten wat ze doen meer moet je niet hebben.

Gear komt automatisch, meeste mensen maken er een soort excuus van dat ze niet genoeg DPS ofzo doen door gear terwijl ja... je verstaat het wel:D

Was ook mijn punt niet en al zeker niet voor LFR.


Maar als blizzard de LFR regel toe gaat passen op normal modes bv...reken dan maar dat zelfs jouw guild zal moeten beginnen farmen om mee te kunnen op heroic gebied(zeker als de instance gearchecks heeft).


En uiteraard is brains>gear...maar als je beide hebt dan helpt het wel :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan