Archief - RaceRoom the Game 2 [Gratis!]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mikail

Legacy Member
RaceRoom the game 2 is onlangs uitgebracht en is gratis.
Het is nog altijd gebasseerd op de Race 07 engine.

Ik ben hetzelf aan't downloaden via torrent (gaat het snelste)
SimBin and RaceRoom are proud to present the second version of the free game used for RaceRoom Online competitions around the site and in real life RaceRoom Entertainment events around the globe. RaceRoom The Game 2 bring free race gaming to a new level!

Featuring the fastest formula racing car ever released by SimBin, a high tech Touring car, a monster of a GT car and the ultimate track-day car as well as a perfect example of American Muscle, this free release packs a punch like no other free game you'll find anywhere.

RACEROOM THE GAME 2 is a stand-alone title,it is full SimBin quality and it is the basis for all current weekly hotlapping competitions on RaceRoomOnline. Grab it today and start racing to win some serious prizes !

RaceRoom - The Game cars:
  • Formula RR1
  • BMW 320si E90
  • Radical SR3
  • Matech GT1
  • Chevrolet Camaro

RaceRoom - The Game tracks:
  • Autodromo Enzo e Dino Ferrari Imola
  • Mazda Raceway Laguna Seca
  • Nürburgring GP
  • Hockenheim GP
  • Hockenheim National
  • Hockenheim Short

Officiële Website

Edit:
Online zit er in, maar enkel voor toptijden te halen.
Als je al Race 07 bezit, is hier niet veel aan :)

fulcoboy

Legacy Member
Ik had ooit groot respect voor Simbin maar hoe ze deze melkkoe tot de laatste druppel aan het uitmelken zijn is echt wel ongezien (op de sims 3 na miss...). Nu komen ze ook weer met Race Injection wat eigenlijk gewoon een bundeling is van al hun Race 07 titels (en uitbreidingen) tot dusver... uiteraard weeral tegen betaling. Zou liever is wat meer nieuws horen over de ontwikkeling van GTR³

Mikail

Legacy Member
Inderdaad, heb ik ook onlangs gezien.
Ze mogen gerust een nieuwe engine maken ipv lichte addons te verkopen aan €5 het stuk.

Mee

Legacy Member
fulcoboy zei:
Ik had ooit groot respect voor Simbin maar hoe ze deze melkkoe tot de laatste druppel aan het uitmelken zijn is echt wel ongezien (op de sims 3 na miss...). Nu komen ze ook weer met Race Injection wat eigenlijk gewoon een bundeling is van al hun Race 07 titels (en uitbreidingen) tot dusver... uiteraard weeral tegen betaling. Zou liever is wat meer nieuws horen over de ontwikkeling van GTR³
Die zijn duidelijk aan het wachten op de nieuwe isiMotor 2.5, die ISI is aan het ontwikkelen voor rFactor 2. Al de huidige Simbin games gebruiken isiMotor 2.
Als ze die nieuwe engine in handen krijgen zullen er wel échte nieuwe games komen zoals GTR 3 (hopelijk :)).

Mikail

Legacy Member
Leuk weetje Mee.
Dus deze engine is wel toepasselijk voor simulaties?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan