Archief - QUEST 5 - THE FINAL QUEST - Diablo 3 Closed Beta Keys!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UnD3RD0G

Legacy Member
XPRIO.jpg



om UnD3RD0G te contacteren voor het approven van een task:
* ik zal deze thread vaak checken
* Via pm op forum
* via QuakeNet Web IRC (qwebirc) -> connect op #9lives.diablo

Jeelep

Legacy Member
Laat mij nu net vandaag zonder papier zitten :doh:
alsook mijn kunst talenten zijn vrij beperkt :unsure:
61eF8.jpg


Jeelep's uploaded images - Imgur

ik wacht nog goedkeuring af van UnD3RD0G voor nieuwe task

My Task:

Make a pen and ink drawing of your diablo 3 character (minimum 50*50cm)

Bass0

Legacy Member
Dit is gemaakt toen ik in het eerste middelbaar zat 2004/2005. Deze tekening stond nog in mijn teken boek en toen je deze post dropte moest ik er meteen aan denken.
Het is daarom een beetje.. childisch :p

y7itQ.jpg


Believe it or not, I ain't fooling no1

http://bass0.imgur.com/all/

noisy

Legacy Member
Uybhh.jpg


My Task: Brew a health and Mana potion. Make them at least 25cl big, and... we want you to take a sip of both! Start brewing

moemoe123

Legacy Member
Mijn barbarian op min 50 x 50 cm papier. Ik heb 3 A3 bladden aan elkaar geplakt en een extra A4 voor dat laatste gat opte vullen.



iKitty

Legacy Member
430221_10150607113108962_665113961_9142162_32584655_n.jpg


mijn poging tot een wizard in 5 minuten D:

(had to react quickly)

<kan enkel met mijn gsm foto maken>

iKitty

Legacy Member
THa SkuLL zei:
Mooi mooi moomoo en ikitty!

thx ^^ kmoet dringend meer tekengerief bij de hand hebben liggen :sad: tzal er wel weer juist onder zijn voor ne key...

UnD3RD0G

Legacy Member
Noisy heeft de eerste 50x50 tekening upgeladen. ( Basso - die is niet 50x50 )
De rest was later :)

Noisy, stuur mij een PM of op IRC jouw task, en bij OK mag je ze lanceren.
ALs jouw task voldaan is krijg je je key :)

( en BRAVO heeft net de zijne verdiend :) )

pamperke

Legacy Member
noisy zei:
My Task: Brew a health and Mana potion. Make them at least 25cl big, and... we want you to take a sip of both! Start brewing
Zie mijn 2e poging!

noisy

Legacy Member
moet wel beter uit zien als een echte potion,niet gewoon een glas fruitsap... en kleur moet rood en blauw zijn ^^

Levicious

Legacy Member
noisy zei:
moet wel beter uit zien als een echte potion,niet gewoon een glas fruitsap... en kleur moet rood en blauw zijn ^^

Kwil niet beu doen maar waren deze quests niet alleen voor personen die tenminste al 3 maand geregistreerd waren?

Eld0

Legacy Member
ff opsnorren:
Liefste D3-gekke forumgangertjes, uw liefste en nederige forummod bemachtigde zomaar even 10 extra keys, die ik exclusief weggeef op het forum, alsook ENKEL aan accounts die LANGER dan +- 3 maanden bestaan.

UnD3RD0G

Legacy Member
mja, vervelend, maar tis wel correct noisy. Sorry. Je account is 10 dagen oud.
Bij gevolg was moemoe123 de volgende in rij.
Hij krijgt dus het recht op de key ALS de potion-task vervuld word.
Soz noisy - niet opgelet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan