Archief - QUEST 4 - 28.02.2012 - WINNAARS BEKEND -Diablo 3 Closed Beta Keys!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UnD3RD0G

Legacy Member
TsbeA.jpg

Mr. Pro

Legacy Member
Nice one. Zal in't oog houden met wat ze hier vandaag voor de dag gaan komen :D

GL iedereen.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Depresjon

Legacy Member
Word er voor de promovideo gevote of moet ge de eerste zijn ook?
edit : hoop dat er gevote voor word,heb pas deze namiddag/avond tijd om er aan te werken.

HardcoreChopper

Legacy Member
Moet wel zeggen dat ik de kaart constructie wel een idee vind van quest 4, maar moet het een klassice piramede zijn of mag het ook anders

UnD3RD0G

Legacy Member
HardcoreChopper zei:
Moet wel zeggen dat ik de kaart constructie wel een idee vind van quest 4, maar moet het een klassice piramede zijn of mag het ook anders

Het mag anders, ht moert niet volgens traditionele manier, is vrij voor interpretatie,
maar het moet wel de functie van wat het is dienen.
dus 10 kaarten tegen een muur nieten keur ik niet goed :)

Gyzmok

Legacy Member
Good luck aan alle deelnemers.
Toffe manier om de keys te verdelen !

HardcoreChopper

Legacy Member
hoe zou ik mijn kaarten constructie op echt heid kunnen vastleggen vanwege dat ik het mot filmen 120 sec

t511413

Legacy Member
HardcoreChopper zei:
hoe zou ik mijn kaarten constructie op echt heid kunnen vastleggen vanwege dat ik het mot filmen 120 sec

120 fotos met telkense een briefke met nick en de tijd en seconde :cool:

Eld0

Legacy Member
iedereen zit hier geluk te wensen maar niemand begint eraan precies :p

Jeelep

Legacy Member
mijn wapen tegen demonen, wegens tijdgebrek snel in elkaar geflansd
simple but deadly

halter met vlijmscherpe messen, 1 pizzasnijder en om de low lvl mobs op afstand te houden een paar stinkende sokken

lSdnU.jpg


Jeelep's uploaded images - Imgur

Depresjon

Legacy Member
Eld0 zei:
iedereen zit hier geluk te wensen maar niemand begint eraan precies :p

Hoop er straks tijd voor te hebben.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Depresjon

Legacy Member
BRAVO zei:
mijn wapen tegen demonen, wegens tijdgebrek snel in elkaar geflansd
simple but deadly

halter met vlijmscherpe messen, 1 pizzasnijder en om de low lvl mobs op afstand te houden een paar stinkende sokken

lSdnU.jpg


Jeelep's uploaded images - Imgur


Was da wapen niet voor quest 3?

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

Depresjon

Legacy Member
microtje zei:
welke van de 3

Kaartenhuis heb ik opgegeven.
Was bezig een kaartenhuis te maken met wow tcg cards,ma de katten komen graag storen.

Heb geprobeerd een camera te bemachtigen,maar is voorlopig niet gelukt.
Heb dan maaar eens geprult met een video editiong programmake.

Is mn eerste keer dat ik zoiets doe,dus wees niet te hard.
Hoop dat dit is wat de quest wou,anders heb ik pech.
maar bij deze :

http://www.youtube.com/watch?v=L23aIZWm9eU&feature=youtu.be

Enjoy ^^


http://i.imgur.com/oRwoT.jpg

Elixir of the golden power
-Grants you extra strenght against demon packs

Flask of cleansing
- Helps you clean dirty dungeons

Dual-knife of the wolf

UnD3RD0G

Legacy Member
Depresjon zei:
Kaartenhuis heb ik opgegeven.
Was bezig een kaartenhuis te maken met wow tcg cards,ma de katten komen graag storen.

Heb geprobeerd een camera te bemachtigen,maar is voorlopig niet gelukt.
Heb dan maaar eens geprult met een video editiong programmake.

Is mn eerste keer dat ik zoiets doe,dus wees niet te hard.
Hoop dat dit is wat de quest wou,anders heb ik pech.
maar bij deze :

Mijn film2.wmv - YouTube

Enjoy ^^


Leuk alvast,
maar tmoet daarom niet perse moeilijk zijn.
het moert niet met ingame footage etc zijn.
mag ook real life leuk filmpje ofzo, fake interviews, op staat etc... dnno :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan