Archief - Quake 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FragNeger

Legacy Member
Lunake zei:
pff mijne quake1 met patch 1.06 wil nie macheren :(
ik start da op en da sluit drek af :(
*****, wete gij nie wa r scheelt? heb win95 compatibiliteit dinges al geprobeert..

http://equake.quakeworld.nu is all you need. Dit is wel de singe player shareware versie, maar een volledige versie voor multiplayer. Wil je de volledige versie, dan kopieer je gewoon de originele pak1.pak file van de quake cd in /quakedir/id1/.

Tegenwoordig zijn er vele clients in omloop. In equake zit de meest gebruikte nl. fuhquake. Deze tovert qw om in een "eye-candy" feest. 24-bit textures, mooie explosies, etc. Voor de 24 bit textures moet je wel een apparte zip-file afhalen (staat ook op de equake site). QW moet grafisch niet veel meer onder doen voor q3 :)

Als er nog probs zijn, pm me maar is op irc #gunpower.be

Yo-Han

Legacy Member
hehe ben eens benieuwd..net nog even Quake3 installed na een lang tijdje..blijft toch een game die ik heel graag gespeeld heb en eigenlijk nog eens graag speel..weinig servers nog spijtig genoeg...de volgende ID game zou maar max 2 jaar op zich laten wachten..let's hope so :)

Z!zZ

Legacy Member
uhu

Khoop vooral da quake4 niet te lang op zich laat w8en

/me prays voor 1ste helft 2005

Phil

Legacy Member
hatelijk gewoon voertuigen.

Zie ut2004, niks zo hatelijk als om de 5 sec omvergereden worden door snelheidsduivels in hun laagvliegende hovertjes ...

BraveHeart

Legacy Member
Phil zei:
hatelijk gewoon voertuigen.

Zie ut2004, niks zo hatelijk als om de 5 sec omvergereden worden door snelheidsduivels in hun laagvliegende hovertjes ...


Battlefield 1942 saga is ook zo iets, stuntvliegen ipv waar het in het spel om te doen is.

Gewoon lol trappen in de tijd van de zware strijd :D

Kaap een vliegtuig of een tank en ga wat zottigheid uithalen :p

Blackend weet er alles van :rofl:

breez

Legacy Member
en ik ben zo'n bastard die nie anders doet dan mensen omver rijden in ut2k4 en ik ben er trots op :woohoo:

Yo-Han

Legacy Member
hehe.... ik vind het ook wel tof om mensen omver te rijden of vliegen in ut2004...enfin een goede infanterist heeft z'n rocket launcher bij een locked net op tijd op de aanstormende vehicle ....en kabaam..

enfin lees scans, Quake4 SP vehicles, MP geen vehicles, waarschijnllijk meer quake3 style

Th0R

Legacy Member
volgens mij is er wel een railgun op die prentjes van die scans ziede toch ene?

Phil

Legacy Member
tis te hopen, want anders is het grafisch gene vet

(but then again, dan draait het zeker op mijn pc =D )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan