thugangel
Legacy Member
k had onlangs een 'previewtje' gemaakt/vertaald uit de laatste nieuws over Quake4:
hier kun je het lezen
Er is weer wat nieuws onder de zon in game-wereld. Onlangs werden er een 3tal screenshots ingescant uit de magazine’s PC Zone en de Amerikaanse editie van PC Gamer. In deze magazine’s stond ook een preview van dit misschien wel grootste spel in wording.
Het verhaal begint waar Quake2 stopte, het speelt zich een paar uur na Quake2 Af,Met andere woorden, Quake4 is de opvolger van Quake2,Zoals in quake2 is het nog altijd ‘the strogg’ vs ‘marine’Je bent een soldaat in een leger die de ‘strogg homeworld’ aanvalt,De missies varieren van Solo-missies tot Missies waarbij je met je Collega- marriniers zij aan zij vecht tegen the strogg.Als je Quake2 al eens hebt uitgespeeld, weet je dat op het einde the strogg (bijna) Compleet was vernietigd, wat zal je dan eigelijk moeten doen in Quake4?
Wel, de overblijvende strogg hebben zicht teruggetrokken en worden nu geleid door een nog sterkere ‘makron’, de doel van ons is dus met een laatste aanval the strogg compleet te vernietigen, en het zeker voorkomen dat de strogg zichzelf upgraden waardoor ze nog sneller, nog gemener, en nog moelijker te doden worden. Deze keer heb je wel een aantal voertuigen die je zelf kan besturen en dus die je helpen in de oorlog tegen the strogg waaronder: gepanzerde jeeps, buggies en waarschijnlijk ook een Verkenningsbrommer, waardoor onderandere het overbruggen van grotere afstanden sneller zal gebeuren.
Wat de verhaal wel een compleet ander wending geeft is dat je op een bepaalde moment zal je zelfts veranderen in een strogg,hoewel je dit eerst moet spelen om overtuigt te worden,
zijn de gameplay mogelijkheden enorm.De multiplayer mogelijkheden gaan verder waar Quake3 Arena was gestopt, met andere woorden ‘het kan alleen maar beter worden’,
De voertuigen zal je waarschijnlijk wel niet kunnen gebruiken tegen je menselijke tegenstanders in multiplayer modus. De Wapens welke we zeker zullen kunnengebruiken tegen ‘those strogg bastards’ zijn de : Blaster (met flashlight), Machinegun,Nailgun en de shotgun.
Alleen zullen deze wapens natuurlijk worden opgepoetst [lees: ze zullen er veel beter uitzien].De ontwerpers zeiden ook dat er een aantal nieuwe wapens worden toegevoegt in het spel, maar meer info is hier momenteel niet over beschikbaar.Als je denkt dat Quake4 Op Doom3 zal lijken heb je het compleet mis,Doom3 kun je vergelijken met een horror film en Quake4 met een Actiefilm.
Dus in plaats van ons het stuipen op het lijf te jagen, beloven ze ons supersnelle adrelanine verhogende gevechten. De engine die word gebruikt is de Doom3-Engine,
Welke verzekert voor de nodige special-effects, bloedmooie graphics, kortom een niet te missen ervaring!
http://users.pandora.be/sozen/gamezweb/previews/quake4/
EDIT:
Btw geschreven voor Gamesweb.be
<khoop da k dit bij mocht vermelde?>
hier kun je het lezen

Er is weer wat nieuws onder de zon in game-wereld. Onlangs werden er een 3tal screenshots ingescant uit de magazine’s PC Zone en de Amerikaanse editie van PC Gamer. In deze magazine’s stond ook een preview van dit misschien wel grootste spel in wording.
Het verhaal begint waar Quake2 stopte, het speelt zich een paar uur na Quake2 Af,Met andere woorden, Quake4 is de opvolger van Quake2,Zoals in quake2 is het nog altijd ‘the strogg’ vs ‘marine’Je bent een soldaat in een leger die de ‘strogg homeworld’ aanvalt,De missies varieren van Solo-missies tot Missies waarbij je met je Collega- marriniers zij aan zij vecht tegen the strogg.Als je Quake2 al eens hebt uitgespeeld, weet je dat op het einde the strogg (bijna) Compleet was vernietigd, wat zal je dan eigelijk moeten doen in Quake4?
Wel, de overblijvende strogg hebben zicht teruggetrokken en worden nu geleid door een nog sterkere ‘makron’, de doel van ons is dus met een laatste aanval the strogg compleet te vernietigen, en het zeker voorkomen dat de strogg zichzelf upgraden waardoor ze nog sneller, nog gemener, en nog moelijker te doden worden. Deze keer heb je wel een aantal voertuigen die je zelf kan besturen en dus die je helpen in de oorlog tegen the strogg waaronder: gepanzerde jeeps, buggies en waarschijnlijk ook een Verkenningsbrommer, waardoor onderandere het overbruggen van grotere afstanden sneller zal gebeuren.
Wat de verhaal wel een compleet ander wending geeft is dat je op een bepaalde moment zal je zelfts veranderen in een strogg,hoewel je dit eerst moet spelen om overtuigt te worden,
zijn de gameplay mogelijkheden enorm.De multiplayer mogelijkheden gaan verder waar Quake3 Arena was gestopt, met andere woorden ‘het kan alleen maar beter worden’,
De voertuigen zal je waarschijnlijk wel niet kunnen gebruiken tegen je menselijke tegenstanders in multiplayer modus. De Wapens welke we zeker zullen kunnengebruiken tegen ‘those strogg bastards’ zijn de : Blaster (met flashlight), Machinegun,Nailgun en de shotgun.
Alleen zullen deze wapens natuurlijk worden opgepoetst [lees: ze zullen er veel beter uitzien].De ontwerpers zeiden ook dat er een aantal nieuwe wapens worden toegevoegt in het spel, maar meer info is hier momenteel niet over beschikbaar.Als je denkt dat Quake4 Op Doom3 zal lijken heb je het compleet mis,Doom3 kun je vergelijken met een horror film en Quake4 met een Actiefilm.
Dus in plaats van ons het stuipen op het lijf te jagen, beloven ze ons supersnelle adrelanine verhogende gevechten. De engine die word gebruikt is de Doom3-Engine,
Welke verzekert voor de nodige special-effects, bloedmooie graphics, kortom een niet te missen ervaring!
http://users.pandora.be/sozen/gamezweb/previews/quake4/
EDIT:
Btw geschreven voor Gamesweb.be
<khoop da k dit bij mocht vermelde?>
