kermitdekikker
Legacy Member
quake 1 , nog zo een enorm fantastisch goed spel vroeger...
dus dacht ik maar de doos eens onder het stof te halen, en wat blijkt nu, als ik het wil instaleren (win xp) dan bolt de setup ie niet dan zegt ie dat em alleen in dos kan lopen (de setup)
is hier een patch voor te krijgen of wat moet ik nou doen?
dus dacht ik maar de doos eens onder het stof te halen, en wat blijkt nu, als ik het wil instaleren (win xp) dan bolt de setup ie niet dan zegt ie dat em alleen in dos kan lopen (de setup)
is hier een patch voor te krijgen of wat moet ik nou doen?
.ik herriner mij nog het beste de nailgun