Archief - Q:CPU load met TO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xyus89

Legacy Member
hoi!

ik heb een redelijk goeie pc (zie sig) en mijn cpu load staat op 100 procent ... is dit gewoon een instelling fzo? want ge gaat toch nie zegge da mijn pc te zwak is voor TO?

cheerz Xyus

Smashy

Legacy Member
hoeveel fps heb je in to & op welke res? + wa draait er op background?
check ook eerst s in task manager (taakbeheer, ding da ge krijgt als ge op ctrl+alt+del drukt :p) wa meeste cpu vergt

[-Nova.aE-]

Legacy Member
Heb ik ook eens gehad , was een virus bij mij dat er voor zorgde dat mijn CPU aan 100% bleef draaien , toen kon ik TO niet opstarten met TOP enzo . check idd task manager

-=BYE=-BenTiC

Legacy Member
je hebt een 3000 oced naar een 3200 en nu weet je niet wat je cpu uitspookt :p? wtf :)??? press ctrl, alt, del en dan krijg je normaal je taskmanager, met alle processen en hoeveel cpu load ze gebruiken, vergeet ook niet aan te duiden "alle processen van alle gebruikers weergeven"

xyus89

Legacy Member
neeh neeh,


mijn cpu load is meestal op 0 maar als ik to speel staat dat de ganse tijd op 100 ... dit kan ik weten omdat ik es op ctrl+esc heb gedrukt en dan ctrl+alt+delete gedaan...

met NFSU en RTCW kom ik juist bove 50 procent...

cheerz Xyus

187(V)URD@

Legacy Member
is normaal dat die 100% vraagt , kzou eerder zeggen dat abnormaal is dat die NFSU minder vragen.

anyway bij mij schommelt dat om en bij de 80-100% op 1600*1200 alles high.
Check me eerste sig :)

dus niks van aantrekken en gamen.

Fever.be

Legacy Member
das vrij normaal met top actief of met vsinq af.

probeer is gewoon een game op te starten locaal en zie dat je frames gekapped zijn, pas dan zakt die cpu load, als het dan nog niet is, dunno dan.

maja to he :eek:

-=BYE=-BenTiC

Legacy Member
xyus89 zei:
neeh neeh,


mijn cpu load is meestal op 0 maar als ik to speel staat dat de ganse tijd op 100 ... dit kan ik weten omdat ik es op ctrl+esc heb gedrukt en dan ctrl+alt+delete gedaan...

met NFSU en RTCW kom ik juist bove 50 procent...

cheerz Xyus
Das normaal :) kheb dat ook :), hoe het exact komt dunno...

GigaTexel

Legacy Member
unreal-engine spelletjes gebruiken alles wat uw systeem te bieden heeft
je framerate is mede afhankelijk van je cpu, niet enkel van je grafische kaart
principe bij unreal engine is: als je hebt hebt wordt het gebruikt, vrij logisch toch?

}SkiF{=Dris$0r=

Legacy Member
GigaTexel zei:
unreal-engine spelletjes gebruiken alles wat uw systeem te bieden heeft
je framerate is mede afhankelijk van je cpu, niet enkel van je grafische kaart
principe bij unreal engine is: als je hebt hebt wordt het gebruikt, vrij logisch toch?

omg hij leeft nog ^^ llo stijn :woohoo:

Smashy

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V) zei:
probeer es te spelen me open gl? kweetnie ze, try it :p
is ni nodig, em klaagt alleen over cpu load (load die eigenlijk ma normaal is)
als em nu nog s extreem lage fps zou hebbe ja, dan maybe iet verandere :p

GregoryCo

Legacy Member
Dahmer zei:
is ni nodig, em klaagt alleen over cpu load (load die eigenlijk ma normaal is)
als em nu nog s extreem lage fps zou hebbe ja, dan maybe iet verandere :p
idd, ik heb een grafische kaart me lage fps (geforce fx 5500)
en heb die op opengl gezet en werkt nu prima
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan