sirolympus
Legacy Member
mijn vraag is hoe ik de ingame-console shader kan veranderen met een .pk3 file =/ als ik mijn lanserver start exec ik dus een .pk3 file met die shaders in en met het script voor console maar hij voert het nie uit als ik erop connect =/ en met een bestand dat van een server komt doet die console da wel (da aanpassen). ik zou graag wa hulp wille =)


