Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waffelaar zei:geeneeeen leve wrc
integra zei:Richard Burns Rally is stukken beter dan de andere 2 samen.![]()
.Viperius zei:Ik denk dat em pc bedoelt...
YupMikail zei:ik hou van sims, zouwk vandeze eens proeven ?![]()

kheb demo gespeeld: ene keer e beke hard tege nen boom en tis race overMikail zei:owkeemet mijn momootje zal dat wel lukken ?!
Heb nog een andere vraag: is er schade, zoja is die realistisch ?

Zeker doen.Mikail zei:zaalig, ik ga het me kopen
![]()
Edde da nu over vice city, of RBR?Mikail zei:Zouwk ik dat grafisch aankunnen ? (2200, 512 DDR333, 9500 Pro)
Als dat lukt dan koop ik hem sebiet![]()
Die zal wel niet meer dan 50€ kosten veronderstel ik ?