Archief - Q: PS 2 online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Katros

Legacy Member
Yo ik heb net ps 2 online gekocht zo'n adapterke dus é mr ik ben nu bij men vader voor een week en mijn playstation ligt thuis, kan ik nu die adapter in de ps 2 van men stiefbroer steke en daarop registrere en dan spelen en als ik trug naar huis ga gewoon die mem card kopiere of ni want ik heb die cdrom al bekeken en der sta da ge u serie nummer en zo moet ingeve mr ja ik zou wel graag thuis kunne spele é mr kheb geen goesting om nog een week te wachte... zou da gaan ??

thx

BraveHeart

Legacy Member
Je wilt een geregistreerde PS2 (die van thuis met adapter die ook geregistreerd is) gaan hergebruiken (de codes) op een ander toestel.
Echter dat gaat niet, tenzij je een andere account-naam + login ID aanmaakt en pa's console registreert met die netwerkadapter dan lukt het wel.
je kan maar 1 console + adapter registreren per account.

Katros

Legacy Member
ah en hoe geraak ik dan aan een nieuwe account ? Want ik wil geen week wachten om da te kunne spele maar ik wil na deze week nog wel kunne spele. dus ik zou nu de ps2 van de papa wille registrere en volgende week de mijne maar wel me dezelfde adapter dus hoe kan ik die daarna trug registrere.. Met nieuwe account en hoe geraak ik aan een nieuwe account? :s

Dj Sephiroth

Legacy Member
BraveHeart zei:
Je wilt een geregistreerde PS2 (die van thuis met adapter die ook geregistreerd is) gaan hergebruiken (de codes) op een ander toestel.
Echter dat gaat niet, tenzij je een andere account-naam + login ID aanmaakt en pa's console registreert met die netwerkadapter dan lukt het wel.
je kan maar 1 console + adapter registreren per account.


uhmm da weet ik zo ni, mijn ouw ps2 waar adaptor instak is tijdje kapot en kem nieuwe ps2nu, daar wou ik die adaptor insteke maar ik moest de instellinge weer herdoen voor de nieuwe ps2 maar mijn account was tzelfde gebleven, ik heb geen nieuw login en pass. gewoon de oude login is goed :)

Zotten

Legacy Member
De netwerkinstellingen zijn NIET gelinkt aan 1 welbepaalde console, dus wat jij wil doen is perfect mogelijk. Trouwens, als je iets 'oudere' games wilt spelen is het zelfs niet nodig om te registreren ... .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan