Archief - Q: problemen adsl

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yaris

Legacy Member
Sinds enkele dagen heb ik ongeloofelijk veel last van pingpikes. Ze gaan van 70 naar 150 enz.... . Weet iemand of ze bij adsl aan het netwerk aan het prutsen zijn? To is echt onspeelbaar zo.
Thx

BZRK

Legacy Member
Cada klaagt er ook van, dus tzal wellicht nie alleen bij u liggen.

Cad@verKe

Legacy Member
op site van belgacom staan allesinds geen meldingen van problemen met het netwerk, dus weet het ook niet, tis echt heel afwisselend, daarstraks had'k nog spikes en dan een half uurtje later was het weer ok

=[PraetoriaN]=

Legacy Member
Ik heb er ook last van, tevens voortdurende disconnecties van het internet.

TippedTerox

Legacy Member
Telesl*t is ook sucky atm, hier valt soms alle 5 minuten de connectie uit ...

BZRK

Legacy Member
Vieri zei:
Freak speelt daar 24/24 , 7/7 mee

wat doe je eraan :doc:

Ne provider pakken die der effectief iets aan doet, in plaats van alleen maar geen downloadlimiet aanbiedt ,)

PsYchO.p2

Legacy Member
ik heb bij momenten ook hoge pikes met adsl, maar das meestal snachts als ze lijnen kuisen enzo voor de rest ping ik wel stabiel (skynet)

-Wicked-

Legacy Member
ik zit meestal rond ping 100 met telenet
tis ni optimaal maar ik maak er het beste van .. ik heb geen internet aangeschaft om spellekes te kunne spele

»(€F)«CANDYMAN

Legacy Member
kheb de laatste 3 dagen ook skynet adsl problems, dikwijls connectie die wegvalt, pingspikes ook, en ik kon vanaf gisteren niet op msn + inet pagina's (online gamen ging wel :o), vanmiddag kon mijn vader het nog niet maar vanavond toen da'k terug thuis was van't school wel :o
Oh well nice to know i'm not the only one :p

yaris

Legacy Member
Ja Cada, ik heb het ook niet altijd, soms een uurtje gaat het goed en dan begint het weer. Hmm het zal wel overgaan hoop ik.

G-ShOt^

Legacy Member
Is der nie echt geen deftige connectie in België, met telenet kan'k zelfs al nimr tussen 7 & 10 spelen savonds omda'k 120 f6 heb..
België is dan perfect gelegen centraal in europa, maar heeft genen enen deftige provider, ja wadde..

-=BYE=-BenTiC

Legacy Member
ik heb geen enkel probleem maar in andere gevallen:
belgacom:
0800 22700
skynet:
0800 23451
belgacom tech dienst ofzow:
0800 22702

val ze alledrie eens lastig...

-=BYE=-BenTiC

Legacy Member
yaris zei:
Ja Cada, ik heb het ook niet altijd, soms een uurtje gaat het goed en dan begint het weer. Hmm het zal wel overgaan hoop ik.
nie wachten tot het overgaat, direct reclameren, tzijn toch 0800 nummers...

[-BlackHawk-]

Legacy Member
K heb gelukkig geen enkel prob met telenet

Maar zoals Bentic al zei, bellen en nog es bellen en serieus van uwen tak maken.

Smashy

Legacy Member
aaaaaah gratis nummers, waar ze der ni mee inzitte om je halve dag te laten hangen :lol:

dognose

Legacy Member
die pikes zijn mij ook al opgevalle
mak dacht da da alleen bij mij was (adsl)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan