Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[T-RAW]Freak zei:so?
ik ga toch nooit naar amerika!
![]()
België is tweetalig maar 3/4 van de vlaminge kan geen frans... Zelfde stom argument imoBocerbo zei:omg das nen gamer en die kan geen engels
wa nie tegenspreekt da walen nederlands zouden moeten kunnen 
Nickolajev zei:België is tweetalig maar 3/4 van de vlaminge kan geen frans... Zelfde stom argument imo

lol...poedel zei:Roger Sanchez is da dirty Sanchez?^^

souleH zei:lol...
ik ga ook donderdag tot zondag
gaat feestje wordeee![]()
hopelijk kom ik u nie tegen eh 
Bocerbo zei:gij wel gij![]()
drink met mate :naughty:

u read my mindDestroyer zei:nuja als ik em tegenkom herken ik em toch nie, en hij mij ook nieen tzal toch te scheel zijn om elkaar nog te herkennen
![]()
![]()
