Archief - PSN plat? (back up!)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheAces102

Legacy Member
Fred1880 zei:
Ik zit op Gears of war 3 Aces :(

oooh..

QS op BO lukt langs geen kante meer.. ik wil MW2 terug!!

nu et netwerk plat ligt, dan maar youtube en facebook spellekes doen zekerz

azertyalex

Legacy Member
Kwil hier nu gene pc-console fight starten, maar kvind wel grappig dat ik wel kan gamen en dat jullie nu (weeral) offline zitten.
Ik heb ook wel medelijden met jullie omdat ik ook de groote sony-hack heb meegemaakt
En ook 1 maand heb zitten vloeken op die verdomde, dwaze hackers. :p
(ik kom der nog zot van !!! Grr)

Kiiilerke

Legacy Member
zal nog niet voor vandaag gefixed zijn volgens sony...


FREE GAMES INCOMING???

Kiiilerke

Legacy Member
azertyalex zei:
Kwil hier nu gene pc-console fight starten, maar kvind wel grappig dat ik wel kan gamen en dat jullie nu (weeral) offline zitten.
Ik heb ook wel medelijden met jullie omdat ik ook de groote sony-hack heb meegemaakt
En ook 1 maand heb zitten vloeken op die verdomde, dwaze hackers. :p
(ik kom der nog zot van !!! Grr)

wij kunnen ook gamen hoor ...

azertyalex

Legacy Member
Nie online :D.
(heb men pc ook nog maar een klein maandje, dus kben nog altijd groote ps3 fan!!)

Mad_Dogz

Legacy Member
Er is toch altijd iets met Sony. Is dat nu zo moeilijk voor een goed online systeem te hebben.

Shyheim

Legacy Member
fuck da, weeral naar de kloten

hopelijk heeft dit er niks mee te maken: BBC News - Sony asks gamers to sign new terms or face PSN ban

MLMXR.jpg

Digishine

Legacy Member
Ik eis men Free Games packet + Psn plus abo voor 1jaar + 1 Jaar bijkomende bescherming van men identiteit.
problem.png

TheAces102

Legacy Member
azertyalex zei:
Kwil hier nu gene pc-console fight starten, maar kvind wel grappig dat ik wel kan gamen en dat jullie nu (weeral) offline zitten.
Ik heb ook wel medelijden met jullie omdat ik ook de groote sony-hack heb meegemaakt
En ook 1 maand heb zitten vloeken op die verdomde, dwaze hackers. :p
(ik kom der nog zot van !!! Grr)

de groote sony-hack heb ik niet mee gemaakt xd..

ps3 was net naar de zak en heb nieuwe gekogt als het "gefixt" was

koolcast

Legacy Member
Sony heeft al gereageerd via zijn officiële twitterkanaal.

"We zijn op de hoogte dat PSN momenteel niet beschikbaar is en we werken met onze technische mensen om te weten te komen wanneer de service weer werkt. Excuses", luidt de boodschap.

Update (20:10): "PSN-technici werken hard om de service te herstellen. Dit gezegd zijnde hebben we geen nieuws over wanneer de service weer online is."

Update #2 (20:33): Ondergetekende kan inloggen... en jullie?

1CEZ

Legacy Member
begint wel een gewoonte te worden daar bij playstation ffs, na update geen connectie meer, ging net ne online gym tournament houden bij fight night gvd bende amateurs!

1CEZ

Legacy Member
rare is ik kon m'n systemupdate doen via internet maar na de restart geen connectie meer met psn , pffff

Razor 81

Legacy Member
"Current indications are that we'll be restoring PlayStation Network services in approx. two hours. We appreciate your patience."
2 minutes ago

Kobalt

Legacy Member
Razor 81 zei:
"Current indications are that we'll be restoring PlayStation Network services in approx. two hours. We appreciate your patience."
2 minutes ago

bron?

EDIT: OK, playstationBE. Hopelijk klopt het een beetje.

Digishine

Legacy Member
sony time

will be right back = 15Min
We are investigating the problem = We don't kno what to do HALP
Two Hours = 32 Days
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan