Clauzio
Legacy Member
Als fervente onlinespeler van BF2, keek ik uit naar BF3. Ik kan alléén maar tevreden zijn met de nieuwe BF3. Echt super! Alléén zit ik toch met een serieus probleem. Ik speel namelijk met nog 3 vrienden steeds in een squad en lukt het mij niet om in BF3 samen in een game in te loggen (en doen de headsets het ook al niet even fantastisch als in BF2).
Zijn er nog mensen die dezelfde problemen hebben en zo ja is er een oplossing in de maak????
Zijn er nog mensen die dezelfde problemen hebben en zo ja is er een oplossing in de maak????