blacklisted
Legacy Member
kheb donderdag een ps2 gekocht (nieuw, silver edition)
vanochtend stak ik men broers mem card in slot 2 en mijn mem card in slot 1, en kheb enkele savegames van men broers memcard naar de mijne gekopieerd. kdenk dat sinds dan is dat men ps2 zo een groene tint heeft
. bijvoorbeeld: als uw ps2 opstart, dan krijgje zo een filmpje met blauwe rook en wa figuurtjes in. ewel bij mij is da dus groene rook 
heeft iemand nog zo'n probleem gehad of ben ik de enige? alsk de enige ben ga ik hem binnendragen bij gm, kheb nog garantie
aja nogmaals kben nie zeker ofdat het sinds dat kopieren is dat ik groene tint krijg, maar kdenk van wel
vanochtend stak ik men broers mem card in slot 2 en mijn mem card in slot 1, en kheb enkele savegames van men broers memcard naar de mijne gekopieerd. kdenk dat sinds dan is dat men ps2 zo een groene tint heeft
. bijvoorbeeld: als uw ps2 opstart, dan krijgje zo een filmpje met blauwe rook en wa figuurtjes in. ewel bij mij is da dus groene rook 
heeft iemand nog zo'n probleem gehad of ben ik de enige? alsk de enige ben ga ik hem binnendragen bij gm, kheb nog garantie
aja nogmaals kben nie zeker ofdat het sinds dat kopieren is dat ik groene tint krijg, maar kdenk van wel