Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als er mensen zijn die gaan.. *HINT HINT*Voddie zei:lol..................
LCD <---> Club M. is helemaal ni zo ver uiteen....
Diegene die gaan naar lcd me den auto ofzo of daar nen auto kunne regele van ne clanm8 ofzo... Kunne altijd is gaan kijke.
kgeloof da em helemaal int begin van den avond moet draaie en op het einde..
dan kunde nog kieze..
ofwel gade ff vroeg op den avond naar daaren "go go tyre go"
ofwel zegde om 03.45.. "komaan manne we gaan ff ner de club M."
... Greetz..


White_Dwarf zei:voor 20km 45min bolle?? me wa rijde gij??



Nijntje zei:Nee HOE rijde gij
Wij reden een goei 50km naar de kokorico in 20 minute.
Vlasseuh![]()


Ik zal waarschijnlijk wel afkomen met nog een paar man, is toch zalig wa fraggen , beke gaan feesten en terug wa knallen :d meer moet da niet zijn.tot u broer daar ne keer moet spelen|3ufke zei:Reflex sux![]()
![]()
