Archief - probs met online gaming

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheRage

Legacy Member
geen enkel spel van mij kan dus nog de server lijst tonen om online te spele.
kzou echt ni wete hoe het komt sinds al de rest van mijn internet toepassingen nog allemaal werke..alleen om online te geraken me spelle gaat het dus niet .. alser iemand is die mij zou kunne helpe zou ik vree dankbaar zijn.

TheRage

Legacy Member
kzou ni wete hoe da kan :s al de rest werkt .. kan zelfs uploade wa da vroeger ni ging .. wrom zou da dan van de ene moment op de andere niemer gaan? :(

CodeRed

Legacy Member
kan vanalles zijn, probeer uw port op de router is op dmz te zetten (alle beveiliging af), dan zou het normaal wel moete werke

$aRu^

Legacy Member
kem ongeveer tzelfde probleem gehad , kem gewoon andere modem gekocht ;)

TheRage

Legacy Member
het probleem is .. me mijne router kan ik ni aan al die instellinge aant want men pa is ahzo ne sul en die heeft er paswoord opgezet da hij der alleen aan kan

*edit*: alsek ne server ping in dos laat menne router da door .. pf dunno wa er scheelt ze.

SPin4kker

Legacy Member
mjah vraag dan aan u pa dat hem al die poorten wil openzetten he :)


is imo ook router zenne ... die blokt gewoon een aantal poorten en dat ge nog kunt pingen is normaal die krijgt gewoon geen lijst aan van servers ... doe is open location dat gaat ook nog werken imo ...

ik geloof ook dat kotnet hetzelfde probleem heeft ...

TheRage

Legacy Member
kan da de eerste 6 maande ni aan mn pa vrage want kheb der zwaren ambras mee :rofl: ironie :p

*edit*: heb momenteel geen TO maar heb het me UT geprobeerd en alsek open location doe dan ist psies of die probeert te connecte op een verkeerd ip

Lucca

Legacy Member
is da nie zo da bepaalde beveiligingsprogramma's enzo bepaalde poorten blokkeren? Misschien blokt em poorten die alleen door TO gebruikt worden, en daardoor da de rest wel nog werkt? Kzou toch es vragen aan uwe pa om te helpen met oplossen, es alle beveiliging af en als het dan werkt, dan moet ge beginnen met sleutelen he! Maar hoe, daar heb ik ook geen idee van.

CodeRed

Legacy Member
TheRage zei:
het probleem is .. me mijne router kan ik ni aan al die instellinge aant want men pa is ahzo ne sul en die heeft er paswoord opgezet da hij der alleen aan kan

reset hem dan gewoon en config alles zelf ff, zo moeilijk kan het ni zijn :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan