Archief - Problemeuh! ..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Breaker_T

Legacy Member
ik kan mijn server list ni oproepen .. refreshen helpt ni ..
ik kan enkel bot games spele ..
HELP !

|M°B|Morbuus

Legacy Member
Kdenk dat er niet veel volk gaat reacten met zo een titel! Ff verduidelijken!
Maar zal men goed hart laten zien (als ik da heb)
Prolly is master server offline en kan hij u de lijst ni doorsturen. Soms helpt het als je ff ut reboot, anders moet je tijdje wachten! Als je een ip bij je favorieten ofzo hebt staan kan je daar wel op connecten, enkel de lijst van alle servers is er niet!

n0sTRa

Legacy Member
euh zijde zeker moest ge een firewall hebben dat em toestaat da ut2k4 toegang tot inet krijgt ?

Holedigger

Legacy Member
matser server down, tzal da wel geweest zijn, en idd welke filters staan aan, indien je geen speciale filters aanzet zal de server wel down geweest zijn, gewoona f en toe is kijken, zal wel weggaan, en idd alle patchen downen die bij de dowload sectie staan :)

Breaker_T

Legacy Member
mijn filters kank ni eens aan passen ,en kheb nu de laatste nieuwe patch gedownd en geinstalleerd ,nu kank ni eens meer in de game .. want dan is mijn CD key ongeldig

Reaper's Curse

Legacy Member
Breaker_T zei:
mijn filters kank ni eens aan passen ,en kheb nu de laatste nieuwe patch gedownd en geinstalleerd ,nu kank ni eens meer in de game .. want dan is mijn CD key ongeldig

reinstal...
Alst dan nog is hedde een probleem, dan isem wss gepikt ofzo.

Breaker_T

Legacy Member
ik peis da ge me verkeerd vertaat, ik heb enkel de demo van games.telenet.be ..

Reaper's Curse

Legacy Member
Breaker_T zei:
ik peis da ge me verkeerd vertaat, ik heb enkel de demo van games.telenet.be ..

Da hadde nergens gezegt ze, is meestal zeer belangrijke info he als ge uw probleem uitlegt :ironic:.
Ik denk da de demo op games.telenet.be nog de oude is er zou een nieuwe versie zijn van de demo.Waar weet ik niet.

MCCCXXXVII

Legacy Member
dien ouwe moe normaal ook nog werke denk
ma der is dus inderdaad ne nieuwe demo uit, en ge gebruikt best den die
hebde meer content en bugfixes enzo

www.unrealtournament.com

daarnaast moogt gij geen patch (of andere dinge) installen als ge enkel demo hebt, das daar ni voor bedoeld !

as ge naast firewall ook nog ne router of iets gelijkaardig hebt kan da ook oorzaak zijn ast met nieuwe demo nog niet ga (probeert dus eerst met die nieuwe demo en zonder patches)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan