Archief - problemen met installeren expansion pack

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fabianvandermi

Legacy Member
hallo ik heb een probleem,

ik heb de expansion en BF3 tegelijk gekocht. kon gelijk BF3 installeren en nu zou ik karkand kunnen instraleren maar als ik de cd in mijn cd driver stop is er geen auto-run. nu is mijn vraag hoe kan ik alsnog de uitbreiding instraleren

alvast bedankt,
Fabian

elalexandro

Legacy Member
Ik hoop dat je installeren bedoeld maar kom.
Geen auto-run, lol. Ga eens naar mijn computer en kijk of u disc wel gevonden wordt.
Indien niet, zou ik eens willen weten of het al eerder met games hebt gehad.

fabianvandermi

Legacy Member
ehm. hij heeft dus de disc gevonden en als ik die aanklik kan ik alleen de map openen. dit is niet gebeurt bij eerdere games.:S

Ohm

Legacy Member
In die map zit een setup. Dubbelklikken en dan zal ie installeren.

fabianvandermi

Legacy Member
ik heb de bf3 aangeklikt dan doet hij een verificatie en dan zegt hij:
AWC.dll load failed.
ik heb ook de andere launchers geprobeert maar dan gebeurt er niks nadat ik op run heb geklikt:s

fabianvandermi

Legacy Member
dan doet hij het zelfde hij start op hij checkt de datum en dan geeft hij die AWC.dll load failed. melding:/

Xtralecherus

Legacy Member
Probeer het gewoon via origin te downloaden?

Gezien dit nog bij Mass Effect 2 ook een fout geeft en via goolge: install eens Adobe Air.

Edit: heb je een firewall / Norton Anti-virus of dergelijken lopen op je pc? Zet ze uit kan ook helpen. En welke windows heb je? Zet anders UAC uit op vista/win7

fabianvandermi

Legacy Member
heb alleen avg erop zitte voor rest niks heb windows 7 ultimate. en als ik het download van origin moet ik weer 14,95 betalen:) dat heb ik liever niet

demon326

Legacy Member
fabianvandermi zei:
heb alleen avg erop zitte voor rest niks heb windows 7 ultimate. en als ik het download van origin moet ik weer 14,95 betalen:) dat heb ik liever niet

Neem contact op met de EA support live chat, die helpen je wel verder, maak wel dat je Engels wat goed is :)

Xtralecherus

Legacy Member
ja gewoon cdkey redeemen in origin en zo kun je het ook installeren via dvd of gewoon downloaden. En als ge uwe key van B2K ook ingeeft moet je gewoon BF3 updaten want dit zit gewoon in zo een grote patch.

fabianvandermi

Legacy Member
BF3 heeft een redeem code dat is 1 code voor alleen BF3 zonder uitbreiding
er zit geen redeem code bij apart van de expansie pack
ik zal de ea suport live chat, vragen wat ik moet doen ik heb ook op google nog verder gezocht naar de AWC.dll load file probleem dat ik steeds krijg en dit hebben meerdere mensen maar er staat nergens hoe ik het moet oplossen bedankt iedereen

fabianvandermi

Legacy Member
hoe kan ik gewoon naar EA schrijven? kan het niet vinden en mijn probleem staat niet tussen de al bestaande topics

u4ea

Legacy Member
vraag eens op het forum op battlelog anders? Heel veel mensen da u kunnen helpen. Denk ook da ge daar ook EA kunt contacteren.

fabianvandermi

Legacy Member
ah dat had ik al eens gedaan in een gewoon topic maar zal er sebiet is een topic zelf aanmaken kijken of dat helpt:)

MegaMentor

Legacy Member
De expansion staat niet op de disc... Normaal gezien heb je allang de VERPLICHTE update gedaan van BF3 waar de maps inzaten, het enige dat je nodig hebt is een limited edition BF3(of de regular versie en de DLC aangekocht via Origin) en de content unlocked zich automatisch voor jouw account.

fabianvandermi

Legacy Member
mijn spel is up to date ik kan het niet instraleren via origin

Yvezz

Legacy Member
fabianvandermi zei:
mijn spel is up to date ik kan het niet instraleren via origin

Als je het niet kan installeren, hoe kan het dan up-to-date zijn?

Ik ruik hier ergens warez...

Blue-Bora

Legacy Member
Nu ni om moeilijk te doen, maar het is installeren ipv instraleren he ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan