KATTAKLOP
Legacy Member
Ik heb een nieuwe laptop met win7.
De spellen die ik op mijn oude laptop speelde kan ik nu niet meer draaien.
Het is te zeggen:
Installeren is geen probleem.
Ze spelen in het beging ook niet tot na een tijdje mijn laptop afsluit en er een zwart scherm met witte letters op verschijnt met het opschrift dat mijn laptop verkeerd is afgesloten.
Mijn prossesor en videokaart zijn beter dan mijn vroegere.
Wat moet ik veranderen aan de instellingen zodat die spellen toch nog draaien?
De spellen die ik op mijn oude laptop speelde kan ik nu niet meer draaien.
Het is te zeggen:
Installeren is geen probleem.
Ze spelen in het beging ook niet tot na een tijdje mijn laptop afsluit en er een zwart scherm met witte letters op verschijnt met het opschrift dat mijn laptop verkeerd is afgesloten.
Mijn prossesor en videokaart zijn beter dan mijn vroegere.
Wat moet ik veranderen aan de instellingen zodat die spellen toch nog draaien?