jakke25
Legacy Member
Dag allemaal,
Ik zit met enkele problemen met "mijn" guild.
De officers van onze guild zijn eigenlijk allemaal al samen sinds het einde van vanilla, begin TBC. In Wotlk waren er problemen met de guildmaster, en hebben de meeste van de officers en gewone members besloten om een nieuwe guild op te starten, zo gezegd zo gedaan. Die guild liep perfect, raiden was geen probleem, veel sfeer in de chat,... kortom alles wat je in een guild wilde hadden wij.
Nu sinds cataclysm uitgekomen is zijn er een hoop mensen die gestopt zijn, verhuisd zijn van guild...., We kunnen niet meer raiden, er wordt niet veel meer gesproken in /g, eigenlijk alleen de officers en een paar mensen.
We kunnen precies geen volk krijgen in de guild omdat we niet raiden of dergelijke, we kunnen ook niet raiden omdat we het volk niet hebben.
Ik heb al vanalles geprobeerd. Recruiten via trade, official wow forums, een forum van onze realm,....
Nu is de vraag Hoe los ik dit allemaal op?
Dank bij voorbaat
grtz jakke
Ik zit met enkele problemen met "mijn" guild.
De officers van onze guild zijn eigenlijk allemaal al samen sinds het einde van vanilla, begin TBC. In Wotlk waren er problemen met de guildmaster, en hebben de meeste van de officers en gewone members besloten om een nieuwe guild op te starten, zo gezegd zo gedaan. Die guild liep perfect, raiden was geen probleem, veel sfeer in de chat,... kortom alles wat je in een guild wilde hadden wij.
Nu sinds cataclysm uitgekomen is zijn er een hoop mensen die gestopt zijn, verhuisd zijn van guild...., We kunnen niet meer raiden, er wordt niet veel meer gesproken in /g, eigenlijk alleen de officers en een paar mensen.
We kunnen precies geen volk krijgen in de guild omdat we niet raiden of dergelijke, we kunnen ook niet raiden omdat we het volk niet hebben.
Ik heb al vanalles geprobeerd. Recruiten via trade, official wow forums, een forum van onze realm,....
Nu is de vraag Hoe los ik dit allemaal op?
Dank bij voorbaat
grtz jakke

