Archief - problemen met de guild

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jakke25

Legacy Member
Dag allemaal,

Ik zit met enkele problemen met "mijn" guild.
De officers van onze guild zijn eigenlijk allemaal al samen sinds het einde van vanilla, begin TBC. In Wotlk waren er problemen met de guildmaster, en hebben de meeste van de officers en gewone members besloten om een nieuwe guild op te starten, zo gezegd zo gedaan. Die guild liep perfect, raiden was geen probleem, veel sfeer in de chat,... kortom alles wat je in een guild wilde hadden wij.

Nu sinds cataclysm uitgekomen is zijn er een hoop mensen die gestopt zijn, verhuisd zijn van guild...., We kunnen niet meer raiden, er wordt niet veel meer gesproken in /g, eigenlijk alleen de officers en een paar mensen.

We kunnen precies geen volk krijgen in de guild omdat we niet raiden of dergelijke, we kunnen ook niet raiden omdat we het volk niet hebben.
Ik heb al vanalles geprobeerd. Recruiten via trade, official wow forums, een forum van onze realm,....

Nu is de vraag Hoe los ik dit allemaal op?

Dank bij voorbaat
grtz jakke

Shrimpy

Legacy Member
Wij hebben hetzelfde probleem. Ik ben door dit gestopt met raiden sinds 4.2, ben dan maar voor de fun mounts gaan verzamelen enz. Ik ben een officer en wij hebben ook al moeite gedaan voor te recruiten. Maar het hele zootje heeft weinig hoop op nog guild-gewijs te raiden of zelfs al maar samen dungeons te doen.

pntzi .

Legacy Member
Samengaan met een andere guild met hetzelfde probleem is een optie. Overweeg om van bijvoorbeeld 3 kleine guilds 1 grote te maken.

Koffe

Legacy Member
pntzi . zei:
Samengaan met een andere guild met hetzelfde probleem is een optie. Overweeg om van bijvoorbeeld 3 kleine guilds 1 grote te maken.

dat hebben wij in de tijd van vanilla en tbc ook gedaan.
De 3 nederlandstalige guilds op de realm onder 1 vlag gebracht waardoor we 2 raidgroups hadden van 40 man en iedereen kon gaan raiden.
Dat was voor vele maanden fun, maar op den duur wilt iedereen terug naar 'zijn' guild en hoe je 't draait of keert blijft iedereen met dezelfde mensen spelen, ook al breng je verschillende guilds samen.
Zoiets vergt enorme organisatie en communicatie naar iedereen toe, vroeger wellicht meer dan nu omdat de raidgroups véél groter waren.
Maar het is een optie die je zeker moet overwegen.
Maar kijk misschien eerst wat je guild echt wil.
succes!

dimio111

Legacy Member
De mentaliteit is gwn om zeep :s
Ergens heeft blizzard een foute afslag genomen.
Vele goeie spelers zijn gestopt, en vervangen door euhm niet zo heel goeie spelers? XD
nujah kweet niet echt of ze dit nog goed gaan kunnen trekken want ze zijn alles wel heel erg aan het veranderen :p
Wie weet doet WoW2 wel de truk :p (op een dag)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan