zivii
Legacy Member
Hey ,
Mijn laptop had problemen om battlefield 3 te openen. Toen ik Crosfire opzette lukte dit wel en alles lijkt naar behoren te gaan. Maar als ik in het spel zit dan draait mijn personage heel de tijd rond. Ik kan bewegen, schieten, bukken, springen ,... maar hij draait heel de tijd rond.
Volgens mij ligt dit aan een verkeerde instelling van ofwel mijn grafische kaart ofwel in het spel .. ik heb echter geen idee hoe ik het zou moeten oplossen.
Alvast bedankt en hopelijk snelle respons
Mijn laptop had problemen om battlefield 3 te openen. Toen ik Crosfire opzette lukte dit wel en alles lijkt naar behoren te gaan. Maar als ik in het spel zit dan draait mijn personage heel de tijd rond. Ik kan bewegen, schieten, bukken, springen ,... maar hij draait heel de tijd rond.
Volgens mij ligt dit aan een verkeerde instelling van ofwel mijn grafische kaart ofwel in het spel .. ik heb echter geen idee hoe ik het zou moeten oplossen.
Alvast bedankt en hopelijk snelle respons


