Archief - Problemen in battlefield 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zivii

Legacy Member
Hey ,

Mijn laptop had problemen om battlefield 3 te openen. Toen ik Crosfire opzette lukte dit wel en alles lijkt naar behoren te gaan. Maar als ik in het spel zit dan draait mijn personage heel de tijd rond. Ik kan bewegen, schieten, bukken, springen ,... maar hij draait heel de tijd rond.
Volgens mij ligt dit aan een verkeerde instelling van ofwel mijn grafische kaart ofwel in het spel .. ik heb echter geen idee hoe ik het zou moeten oplossen.

Alvast bedankt en hopelijk snelle respons :D

assgoblin

Legacy Member
Ik had een gelijkaardig probleem en toen bleek dat ik wa kleren had gesmeten op mijn Xbox-controller voor pc die tegen de triggerstick aan het duwen waren :-D

zivii

Legacy Member
het mijne is een ander probleem hoor denk ik .
Ik kom nergens aan en hij draait maar gelijk zot :s
toch bedankt voor het snelle antwoord

zivii

Legacy Member
bijkomende info : als ik in het spel 'vertical sync' aanzet is het even weg. Tot ik een nieuw spel/ronde open en dan begint hij weer helemaal te draaien :S

Grif'k

Legacy Member
Had ook hetzelfde probleem, van mij kwam het omdat m'n Hercules controlles aangesloten was via usb, misschien eens proberen om ingame de joystick optie uit te schakelen?

zivii

Legacy Member
het probleem ligt niet zo zeer bij controllers? die werken goed.
Ik heb wat zitten zoeken met de instellingen van mijn AMD Radeon kaart en heb wel al enkele verbeteringen ondervonden. Nu gebeurd het pas na mijn eerste death.
Ook mijn ping is nogal aan de hoge kant :S
Weet er niem hoe ik mijn grafische kaart deftig kan instellen in AMD Catalyst Center?
Of op een andere plaats natuurlijk ;)

Sköll

Legacy Member
Iets dat ik heel af en toe voor heb is dat het pijltje van mijn muis op het scherm in een bepaalde richting beweegt,bv. naar rechts.Als ik dan zelf naar links beweeg maar sneller dan gaat het pijltje wel naar links maar het blijft wel tegenwringen naar rechts en als ik dan los beweegt het gewoon terug verder.

Dan moet ik dat programma afzetten en opnieuw starten en dan is dat weg.Dat ligt vast en zeker aan setpoint,het softwareprogramma dat ik gebruik om mijn muis in te stellen.

Mischien moet ge is proberen om software voor uw muis te zoeken en installeren.Bij een logitechmuis setpoint,dat kunt ge gratis downloaden.

Het zou mij verwonderen dat dat aan uw grafische kaart ligt.

zivii

Legacy Member
ik heb al verschillende muizen (van verschillende merken) op mijn laptop aangesloten en ik had het probleem bij allemaal.
Het ligt denk ik wel aan mijn laptop aangezien ik voldoe aan de aangeraden vereisten en mijn laptop gisteren zelf gecrashed is ookal is hij 3 weken oud nu :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan