jeroenie
Legacy Member
kzit met zeer vervelende problemen bij BF1942
als ek een tijdje game dan krijg ik ENORME bugs ( grond verdwijnt, vlakken lopen uit ...)
ik heb dit enkel voor bij dit spel, bij bfv heb ik dit helemaal niet.
kheb nochtans DX 0.9C en de 61.77drivers van Nvidea
wat moet ik hiermee??
als ek een tijdje game dan krijg ik ENORME bugs ( grond verdwijnt, vlakken lopen uit ...)
ik heb dit enkel voor bij dit spel, bij bfv heb ik dit helemaal niet.
kheb nochtans DX 0.9C en de 61.77drivers van Nvidea
wat moet ik hiermee??